Gratis avbestilling frem til 05.02.23
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 03.02.23
Agoda.comUSD 100
Anmeldt 15. juni 2018

Vi var på tur med Strindheim Blandakor da vi valgte dette hotellet som ligger like ved Gamlebyen i Vilnius og med kort vei til både kafeer og severdigheter.
Grei frokost og hyggelige og serviceinnstilte medarbeidere.
Rommet var stort og rent.

Dato for oppholdet: juni 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, frodet192
Justina M, Front Office Manager på Artis Centrum Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juni 2018

Dear Guest,
Thanks for your comments and for having selected our hotel.

Anmeldt 5. mai 2018

Helt greit hotel i Vilnius. Kort vei til alle severdigheter. 5 minutter til shopping gate og 5 minutter til gamlebyen med mange spennende butikker og restauranter. Linbutikkene ligger på rekke og rad.

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, ArvidA867
Justina M, Front Office Manager på Artis Centrum Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. mai 2018

Dear Guest,
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

Anmeldt 9. desember 2017

God beliggenhet. Rommet var stort og rent, med god seng. Helt ok frokost og god service. Så er du som oss som ikke oppholder oss mye på hotellet så er dette et godt alternativ. Korte gåavstander til det meste i Vilnius

Dato for oppholdet: november 2017
1  Takk, GHamm1962
Justina M, Front Office Manager på Artis Centrum Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2017

Dear Guest,

Thank You for taking the time to review your stay with us. Looking forward to seeing you again soon!

Anmeldt 6. oktober 2017 via mobile enheter

Rommene er fine, høyt under taket og gode senger ( ikke så god pute) men alt i alt helt OK!
Renhold ser greit ut med første øyekast, men når man ser litt nærmere så var det ordentlig møkkete, på bade og dusjforhenget var det virkelig ikke greit.

Frokosten var bra.

Resepsjonistene var hyggelige og imøtekommende!

Men restauranten var virkelig ikke bra, glassene var kornete av gammel møkk, maten var overpriset og dårlig, virkelig styr unna denne!!
Servitøren var hyggelig men intens og masete.

Så alt i alt så får hotellet ⭐️⭐️⭐️ med grunnlag av beliggenhet, resepsjonistene og frokosten.

Dato for oppholdet: oktober 2017
1  Takk, ingelinen
Anmeldt 26. juni 2017

Dette hotellet er det en fornøyelse å anbefale for andre gjester . Rommene er bra med gode senger stort bad og lite støy utenfra !
Frokosten er i en klasse for seg ! Veldig god og variert !!
Bra basseng og sauna - pluss også for et godt treningsrom !
Betjeningen er veldig serviceinnstilt !

Dato for oppholdet: juni 2017
3  Takk, Svein F