Gratis avbestilling frem til 28.08.22
Gratis avbestilling frem til 27.08.22
Agoda.com
Hotel Website
Anmeldt 26. november 2019

Perfekt beliggenhet i nærheten av gamlebyen. Rolig rom med god størrelse. Nydelig frokost. Litt dumt at nøkkelkortene hele tiden ble deaktivert og vi måtte fly frem og tilbake til resepsjonen for å ordne det.

Dato for oppholdet: november 2019
1  Takk, Maps53951113712
JustinaM139, Front Office Manager på Artis Centrum Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2019

Anmeldt 30. mai 2019

Hyggelig hotel med god service beliggende midt i gamlebyen i Vilnius. Få minutters gange til både Rådhusplassen, Katedralplassen og hovedgaten Gedmino med flere attraksjoner fra Sovjetiden og shopping for de som liker det.

Det eneste vi savnet med hotellet var at tepper på rommet kunne vært byttet til fordel for parkett.

Stedet anbefales dersom du er på jakt til et godt hotell, god frokost sentralt beliggende i Vilnius

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, ReidarSK
JustinaM139, Front Office Manager på Artis Centrum Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mai 2019

Anmeldt 22. mai 2019

Superfin opplevelse. Hotellet ligger i gangavstand til det meste. Topp renhold, god frokost og ikke minst gode senger. Kort vei til gode restauranter, og de største severdighetene i Vilnius. Så noen klager på støy, men det hørte ikke vi noe til. Har ingen betenkelighet med og anbefale dette stedet til alle!!!!

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, tgrunnfo
JustinaM139, Front Office Manager på Artis Centrum Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. mai 2019

Anmeldt 31. januar 2019

Hotellet hadde en super beliggenhet i forhold til attraksjoner man vil oppleve og se i Gamlebyen i Vilnius. Det har nok en gang vært et flott ærverdig hotell, men bar litt preg av tidens tann. Frokosten var veldig god, godt utvalg uten at det var overdådig. Absolutt et sted jeg kan reise tilbake til.

Dato for oppholdet: januar 2019
1  Takk, 2014Eva
Anmeldt 15. juni 2018

Vi var på tur med Strindheim Blandakor da vi valgte dette hotellet som ligger like ved Gamlebyen i Vilnius og med kort vei til både kafeer og severdigheter.
Grei frokost og hyggelige og serviceinnstilte medarbeidere.
Rommet var stort og rent.

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, frodet192
Justina M, Front Office Manager på Artis Centrum Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juni 2018

Dear Guest,
Thanks for your comments and for having selected our hotel.