Ulike måter å oppleve Vilnius Old Town på
Anmeldt 22. oktober 2018

I gamlebyen er det mye flott å se. masse gammel arkitektur, gamle ruiner av bymuren, koselige trange smug og mange koselige restauranter og kafeer. Eget kunstnerkvarter.

Takk, Morten A
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Mange små gater, butikker, barer og kafeer. Hyggelig å gå rundt og se. Mange butikker med lin og rav. Det er lett å få oversikt over byen, koselig liten "storby"

Takk, karenmarieh
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Var i Vilnius i 3 dager pluss avreise 4. dag sammen med kollega. Første to dager fikk jeg ikke mye ut av. Traff en jente fra Vilnius på nettet som viste meg rundt siste dagen. Og denne dagen fikk jeg full valuta for pengene. Besøkte flere fantastiske kirker. Besøkte en rekke hyggelige "vannhull" i begge de to gamlebyene. Plutselig ble Vilnius et hyggelig reisemål.

Takk, 14dagr
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Flott område. Anbefaler å bo her når du er på besøk i Vilnius. Her finnes det mange butikker, restauranter og barer.

Takk, mortennessnilsen
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Mange småe gater, butikker og barer. Men litt kjedelig i seg selv. Greit å ha sett men det er nok med en gang.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, katjus123