Overraskende Walking Red Light District-tur i Vilnius

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Vilnius Old Town på
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Man kan man se mye flott, blant annet gammel arkitektur,bymuren, kirker og koselige små butikker. Jeg anbefaler også å ta en tur inn i de trange gatene med få folk, her er det mange koselige restauranter,kafeer og butikker!

Dato for opplevelse: august 2018
2  Takk, marteklausen
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Har du mulighet så dra til Vilnius så dra. Flott by, serviceinnstilte folk, bra mat og billig. Forelsket meg totalt i byen. Gatene er rene og fri for søppel. Koselige små butikker rundt omkring, flere lå gjemt inni bakgater og smug. Skal man ut å spise på lørdagskveld kan det lønne seg å bestille bord på forhånd.

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, monicaj913
Anmeldt 22. oktober 2018

I gamlebyen er det mye flott å se. masse gammel arkitektur, gamle ruiner av bymuren, koselige trange smug og mange koselige restauranter og kafeer. Eget kunstnerkvarter.

Takk, Morten A
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Mange små gater, butikker, barer og kafeer. Hyggelig å gå rundt og se. Mange butikker med lin og rav. Det er lett å få oversikt over byen, koselig liten "storby"

Takk, karenmarieh
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Var i Vilnius i 3 dager pluss avreise 4. dag sammen med kollega. Første to dager fikk jeg ikke mye ut av. Traff en jente fra Vilnius på nettet som viste meg rundt siste dagen. Og denne dagen fikk jeg full valuta for pengene. Besøkte flere fantastiske kirker. Besøkte en rekke hyggelige "vannhull" i begge de to gamlebyene. Plutselig ble Vilnius et hyggelig reisemål.

Takk, 14dagr