Overraskende Walking Red Light District-tur i Vilnius

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Vilnius Old Town på
Anmeldt 31. desember 2018 via mobile enheter

Vilnius gammel by er en flott by. Vi var her med to 14 åringer. Alle koste seg og likte gamle byen. Bør besøkes

Dato for opplevelse: desember 2018
1  Takk, Jarl M
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Koselige gater med mengder av kafeer og restauranter og små butikker med suvernirer og lokale varer, men også mange eksklusive og dyre butikker. Det er ca et steinkast mellom hver enorme kirkebygg, mange av dem er åpne så du kan gå inn og ta en titt. Er du heldig er det messe der, en flott opplevelse.

Dato for opplevelse: desember 2018
1  Takk, Steinarmsm
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Man kan man se mye flott, blant annet gammel arkitektur,bymuren, kirker og koselige små butikker. Jeg anbefaler også å ta en tur inn i de trange gatene med få folk, her er det mange koselige restauranter,kafeer og butikker!

Dato for opplevelse: august 2018
2  Takk, marteklausen
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Har du mulighet så dra til Vilnius så dra. Flott by, serviceinnstilte folk, bra mat og billig. Forelsket meg totalt i byen. Gatene er rene og fri for søppel. Koselige små butikker rundt omkring, flere lå gjemt inni bakgater og smug. Skal man ut å spise på lørdagskveld kan det lønne seg å bestille bord på forhånd.

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, monicaj913
Anmeldt 22. oktober 2018

I gamlebyen er det mye flott å se. masse gammel arkitektur, gamle ruiner av bymuren, koselige trange smug og mange koselige restauranter og kafeer. Eget kunstnerkvarter.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Morten A