“Nydelig kjøtt”
Anmeldelse av Boff

Boff
Vurdert som nr. 19 av 1 019 Restauranter i Vilnius
Kjøkken: Steakhouse
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Superkoselig restaurant. 5 venninner besøkte stedet. Fikk servert nydelig biff, perfekt tilberedt med deilig tilbehør og god vin. Koselig atmosfære. Dyrt sted i forhold til priser ellers i Vilnius, men det var det verdt.

1  Takk, elisabethht2017

Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var en gruppe på 16 stk som hadde reservert bord. Det var ryddig fra første mailkontakt,dem sto klare da vi kom. Vi fikk de nydeligste retter og valgte å smake på mange forskjellige startere og middag. Vi fikk de deiligste kjøttstykker og alt var perfekt tilbredt. Alt var ekstremt nydelig, og alle 16 var enig om at denne type måltider er det langt i mellom hver gang man opplever. Desserten gjorde vi på samme vis med like godt resultat. Kan anbefales på det sterkeste! En sjeldent god matopplevelse!

Takk, 140linnb
Anmeldt 3. september 2018 via mobile enheter

Tusen tusen takk for et kjempe måltid! Bestilte rossini og det var det beste kjøttet jeg noen gang har smakt! Asparges var god med tyggemotstand. Skogssoppen var herlig. Cred til kokken og servitørene! Kommer definitivt tilbake!

Takk, HE1979
Anmeldt 3. september 2018 via mobile enheter

Jeg har spist mye digg biff, men dette var helt outstanding. Et nydelig måltid med perfekt biff, nydelig tilbehør og kunnskapsrike og flotte servitører. Skal man spise gode kjøttstykker, så er dette plassen. Enjoy

Takk, 518ketile
Anmeldt 4. mai 2018 via mobile enheter

Her har de fantastisk mat, vi spiste filet mignon med tilbehør. Fantastisk mat og veldig god service! Tommel opp!!!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, K1254WJchristinel

Reisende som så på Boff, så også på

Vilnius, Vilnius County

Har du vært i Boff? Del dine erfaringer!