Grethe L
  • eDreams
3.6 km fra Ivolita Vilnius Hotel
Se flere hoteller i Vilnius
Anmeldt 19. juni 2018

Vi ankom Ivolita Vilnius tidlig søndag formiddag. På forhånd hadde vi forespurt hotellet om tidlig innsjekk, men dessverre gikk ikke det, så vi måtte vente til kl. 14:00 før vi fikk rom. Under oppholdet fikk vi skiftet håndklær en gang, eller ble ikke rommet rengjort de fem dagene vi oppholdt oss der.
Rommet var ellers helt greit,-gode senger, stille område.
Hotellet serverte frokost som kanskje var litt under middels uten variasjon av innhold.

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, 125oler
Anmeldt 24. april 2018

Vi likte dette hotellet veldig godt! Hotellet Ivolita Vilnius ligger i en rolig gate i gammel byen i gangavstand fra de fleste severdigheter. Vi kommet fra flyplassen med bussen og det var veldig lett å finne hotellet. På veien tilbake bestilte vi taxi til flyplassen og betalte 10 euro (det var søndag og påskedag). Alt i alt har hotellet veldig strategisk beliggenhet. Rommet vårt var enkelt men koselig. Det var strålende rent både på rommet og på badet. Madrasser var komfortable å sove på og sengetøy var behagelig. På veggen var det TV og det var mulig å velge mellom mange flerspråklige kanaler. Jeg satt stor pris på at det var 2 - 3 russiske kanaler. Frokost var veldig god. I tillegg til brød og pålegg var det flere varmretter å velge mellom. Hyggelig og hjelpsom betjening. Vi kunne snakke med ansatte på hotellet både russisk og engelsk språk. Vi var kjempe fornøyde med oppholdet. Røykfritt. Wi -Fi. Jeg vil absolutt anbefale dette hotellet.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, SvetlanaMia
Anmeldt 14. mars 2018

Rommet var overraskende bra i forhold til antall stjerner. Eneste som trakk veldig ned på rommet var at det generelt var et kaldt rom. Badet var skikkelig så kaldt at det ødela endel. Klarte nesten ikke å stå på baderomsgulvet uten å legge et håndkle på gulvet. Spurte i resepsjonen om det var mulig å skru opp varmen. Det var det ikke, de mente det stod på max styrke. Men tviler på at det stod på i det hele tatt. Ellers helt grei frokost og belliggenhet.

Dato for oppholdet: mars 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
2  Takk, 560hannef
Anmeldt 30. januar 2018 via mobile enheter

Ett meget bra hotell til denne lave prisen. Rent og pent. Stort bad med god dusj. Frokosten var også bra. 6-8minutt gange til shopping og restauranter. Absolutt vært pengene. God hjelp i resepsjon til det meste.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, 821ovem
Anmeldt 18. juni 2016

Det er stor forskjell på størrelsen på dobbeltromene på dette hotellet, noen rom er svært små og trange. Rommet som vi hadde var stort nok for oss. Men kun en pinnestol. Rommet var nyopppusset og hadde utsikt til bakgården, noe som gjore at det var godt og rolig.
Det var ikke mulig å få kjøpt en Øl eller drink på hotellet, men det var mineralvann automat i lobbyen.
Det ble servert kun frokost, som var veldig bra godt utvalg av varme retter og godt pålegg.
Resepsjonspersonellet var hyggelig og hjelpsomme.
Husk at du bestiller drosje fra det stedet hvor du er og ikke praier en på gaten. Det blir mye dyrere.

Romtips: Ønsker du ro, velger du rom mot bakgården
Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, eheriksson