“Veldig gode burgere :)”

Vurdert som nr. 36 av 1 065 Restauranter i Vilnius
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Koselig liten burgerresturant med mange typer burgere på menyen. Saftig og god. Når du var ferdig hadde du lyst til og prøve en til ;) Hyggelig betjening og greie priser. Verdt et besøk :)

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Kari S

Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Dette ble vårt 1. Spisested i Vilnius. Koselig liten restaurant midt i turistområdet. Friske råvarer og godt utvalg i øl. Vi gikk for en trygg burger og ble ikke skuffet. Den hjemmelagede ketchupen og aiolien (som du må bestille i tillegg) var verdt turen alene. Snadder.

Takk, Steinarmsm
Anmeldt 21. april 2018 via mobile enheter

Vi dro hit etter gode anbefaling på tripadvisor, og ble absolutt ikke skuffet. Godt lokalt øl og servitøren traff godt på sine anbefalinger til menyvalget. Pommes-frites var myk, men veldig god på smak. Anbefales!

Dato for besøk: april 2018
Takk, Globetrottergry
Ineta N, General Manager på Boom Burgers Lithuania, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. april 2018

Thank you ! :) hope to see you soon again!

Anmeldt 3. desember 2017 via mobile enheter

Var her med en kompiss gjengen på 9. Alle var superfornøyde. 2 prøvde "mother of dragons" spicy og god

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Ole Løvik r
Anmeldt 17. november 2017 via mobile enheter

Kjempe god!! Hyggelig sted, avslappet og god service anbefales!! Billig burger, vi tok burger pulled pork - lunsjmeny, aldri smakt bedre burger

Dato for besøk: november 2017
1  Takk, charlotteleegaard
Boomburgers, Owner på Boom Burgers Lithuania, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2017

Thank you so much for your positive review. Looking foward to see you soon ! :)

Reisende som så på Boom Burgers Lithuania, så også på

Vilnius, Vilnius County
Vilnius, Vilnius County

Har du vært i Boom Burgers Lithuania? Del dine erfaringer!