“God pizza ”

CAN CAN Pizza
Vurdert som nr. 314 av 1 018 Restauranter i Vilnius
Kjøkken: Italiensk
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Veldig god pizza og nydelig ostekake og milkshake. Mye mat for en billig penge. Men servering og service tok lang tid.

1  Takk, Jan Ove L

Anmeldt 21. april 2018 via mobile enheter

Middels pizza, var ikke varm. Osten hadde svetteperler og de hadde ikke annet tilbehør enn ketchup og en lokal variant av thousand island...
Dårlig utvalg av øl. Pluss for at servitøren var oppmerksomhet og pratet godt engelsk.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Globetrottergry
Anmeldt 4. mars 2018 via mobile enheter

Pizza var Ok.
Vi bestilte take away
Men pizza var kald da vi hentet den.
Så det ble ikke så god opplevelse.
Gjennomsnittlig mat.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, Hatmyr
Anmeldt 17. oktober 2016 via mobile enheter

Kan virkelig anbefale flere av rettene og særlig anbefales en Thai inspirert kyllingsalat! Svært god! De har også noen gode breadsticks som bør prøves! God pizza! Dette er et trendy sted, men egner seg godt for barn også! Godt utvalg på menyen og en god pris! Har vært her to ganger og vært like fornøyd begge gangene! Relativt rask servering, men rettene da vi var 6 rundt bordet, kom ikke på likt, så noen var halvferdige før vi andre fikk vår mat....Hyggelig betjening!

Dato for besøk: oktober 2016
1  Takk, annkathleenh
Anmeldt 4. oktober 2016 via mobile enheter

Gikk hit klokken 21.15. Fikk en meny, fant oss et bord og ventet en stund på de som jobbet der. Gikk til kassa 21.25 for å spørre om vi måtte bestille der, og da fikk vi beskjed om at kjøkkenet var stengt. Merkelig å dele ut en meny og la folk sette seg ned da...

Dato for besøk: oktober 2016
1  Takk, Kine H

Reisende som så på CAN CAN Pizza, så også på

Vilnius, Vilnius County

Har du vært i CAN CAN Pizza? Del dine erfaringer!