Lille gruppe Vilnius Half Day City Tour

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Gediminas Avenue på
Anmeldt 11. november 2017 via mobile enheter

Denne gaten har alt du trenger for luksuriøs shopping. Her finner du alle butikker fra de mer rimelige til de luksuriøse. Brunello Cuccinello setter standarden med dame jakker og herrejakker fra 25000,- og oppover til 70 000,- Var innom og prøvde en herregenser til 8500,- samt en dame jakke til 65 000,- NOK.... Billigste herresko her startet på ca 8000,- så dette sier også noe om standarden på klesbutikkene som er i gaten. Men du finner faktisk også H&M eller New Yorker for de mer prisbevisste. Men lever du på budsjett og skal finne en deg rimelige klær så bør du nok dra i en annen gate... Det er flust av restauranter og andre lokale kafeer her. Veldig rimelig å spise og drikke. Vil absolutt dra tilbake hit. Calvin Klein, Hugo Boss, Gant, Burberry, Jimmy Choo setter standarden. Er du rednecks eller bondeknøl fra bygde-Norge så kaster du bort tiden her.

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, Roar H
Anmeldt 15. april 2017 via mobile enheter

Helt ok gate, biler, butikker og restauranter that's it. Null sjarm. Ikke direkte noe som gjør at jeg vill tilbake.

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, 111stianl
Anmeldt 31. oktober 2016

Vi fikk anbefalt denne gaten for shopping og mat. Er en helt vanlig hovedgate med gode shopping alternativer og flere restauranter. Også et kjøpesenter. Er helt overkommelig å gå denne opp og ned på en dagstur.

Dato for opplevelse: oktober 2016
Takk, Abrandal
Anmeldt 19. oktober 2016 via mobile enheter

Dette er Vilnius' svar på Oxford Street, bare med færre butikker. Likevel; her er skobutikker og klesbutikker og en rekke små kafeer og spisesteder/bokkafeer! Du får det du trenger her og sikkert mer til! Det jeg satt mest pris på her var imidlertid hvor rolig gaten er! Jeg var her i august og igjen i oktober, og det var like lite trafikk! Her kan en trygt krysse gaten uten hjertet i halsen! Du går i fred og ro og kan nyte vindusshopping eller shopping uten å føle at du har deltatt i et maraton du absolutt ikke har kondis til! KGB museet ligger langs denne gata også, så om du går lei av forbrukerkjøret, kan du legge turen hit! Can can Pizza er et godt alternativ å lunsje, også bokkafeen litt nærmere katedralen! God fornøyelse!

Dato for opplevelse: oktober 2016
1  Takk, annkathleenh
Anmeldt 22. september 2016

Helt vanlig gate med biler i midten og butikker på begge sider. For meg var det absolutt ingenting spesielt med denne gata. Men jeg vet at før vi kom var den stengt for biler og full av liv med boder på begge sider i nesten to kilometer. Vi var nok uheldig med når vi var der.

Dato for opplevelse: september 2016
Takk, J0stein