“Utsøkt matopplevelse!”

Galo do Porto
Vurdert som nr. 37 av 1 136 Restauranter i Vilnius
Prisklasse: kr 95 - kr 475
Anmeldt 4. juli 2023

Et innfall og sult gjorde at vi stoppet her og ga stedet en sjanse. Vi gikk alle for biffrett til måltidet. Det tok litt tid før maten kom, men det var definitivt verdt tida å vente! Maten ble servert flambert og brant fortsatt når den kom på bordet. Kjøttet var utsøkt og mørt og gode grønnsaker til, med en sjysaus ved siden av, som satte en ekstra spiss på smaksopplevelsen, assistert av en rødvin fra Portugal anbefalt av servitøren. Om jeg kommer tilbake til Vilnius igjen, blir det garantert et nytt besøk her!!

Dato for besøk: juli 2023
1  Takk, Vidar H

Anmeldt 23. oktober 2021

Fantastisk Portogisisk restaurant med klassisk portugisisk interiør. Mange typer portugisiske retter og meget gode viner. Topp service. Kan sitte både i bakgården og inne. Anbefales

Dato for besøk: oktober 2021
2  Takk, exxin
Anmeldt 2. mars 2019 via mobile enheter

Hyggelig servitører. Fantastisk god mat. Ypperste klasse. Anbefaler biffen veldig mye! Veldig mye forskjellig god vine og velge mellom også.

Dato for besøk: mars 2019
1  Takk, Anders W
Anmeldt 29. april 2018 via mobile enheter

Gikk innom her på kvelden med sønnen min. Først tok det 10 min før drikke kom
Etter 40 minutter spurte jeg hvor lenge det var igjen å vente. Når de ikke kunne svare på det gikk vi. Elendig service på et sted som virket hyggelig.

Dato for besøk: april 2018
Takk, edel i
Anmeldt 10. mai 2017

6 sultne gjester ønsker en sen middag etter ankomst Vilnius. Utenfor traff vi et hyggelig belgisk par som anbefalte den portugisiske restauranten på det varmeste. Husk hanen på skiltet utenfor inngangen til gårdsplassen, så finner man stedet... Rødrutede duker og trivelig interiør ønsket oss velkommen. Blid servitrise, nydelig mat og vin gjorde at vi ville tilbake to kvelder senere, men da var det fullt, det er lurt å reservere. Stedet har kanskje 50 sitteplasser innendørs, men på godværsdager kan man sitte ute. En spennende bistro med god mat, lun atmosfære og service som anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: april 2017
Takk, heand

Reisende som så på Galo do Porto, så også på

Vilnius, Vilnius County

Har du vært i Galo do Porto? Del dine erfaringer!