“Lunch”
Anmeldelse av Grey

Grey
Vurdert som nr. 26 av 1 025 Restauranter i Vilnius
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Vi spiste lunch der to ganger på en helg. Moderne lokaler, god service og vi fikk bestille de rettene vi ønsket utenom menyen i tillegg til variert Meny. Perfekte sitteplasser for store grupper. Vi var veldig fornøyd

Takk, 557evyt

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Trendy, trivelig sted med gode drinker. Spiste her 1 gang, maten var helt grei. Her var det stedet, atmosfæren og drinkene som gjorde at vi kom tilbake.

1  Takk, elisabethht2017
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Flott uteservering i sentrum med lokal mat. God servering og god service fra kelner Tomas. Typiske retter fra Litauen servert på trendy vis.

Dato for besøk: august 2018
Takk, AnneGreteJohansen
Anmeldt 1. mai 2018

Besøkte denne baren på en sen kveld da vi var i Vilnius på helgetur. Vi oppdaget Grey tilfeldigvis. Nysgjerrige gikk vi inn og bestilte to drinks. Det var koselig!
Grey er et kult, trendy sted. Flott stemning, og topp musikk.

Dato for besøk: april 2018
Takk, SvetlanaMia
Anmeldt 6. september 2017 via mobile enheter

Vi var en gjeng kollegaer på 16 personer som hadde bestilt bord på Grey hjemmefra.
Da vi ankom restauranten ble vi plassert i 2. etg. Bra, tenkte vi. Men, neida! Vi ble plassert i et hjørne av lokalet hvor det var en stor lokal fødselsdag/bryllup eller noe. Lokalet ble delt opp av et.....ja, tro det eller ei.....et gardin!!!! Vi kunne ikke føre noen form for samtale med hverandre siden de på andre siden av gardinet hadde både mikrofon og høyttalere som var flittig i bruk. Når vi endelig hadde fått menyen tok det en liten evighet før servitøren tok vår bestillinger. Vi måtte vente enda en evighet før endelig drikke ble servert. Litt seriøse servitører til å begynne med, men enkelte av dem løsnet litt opp etterhvert som lokale sangstjerner og gamle onkler sang og talte høylydt bak gardinet.
Maten var god, men ikke fantastisk. Det virket som om det viktigste var at det så ut som et kunstverk på tallerkenen.
Alt i alt en fascinerende kveld. Men beregn veldig god tid, og spis gjerne litt før du kommer.
Kommer nok igjen, men ikke kjempesulten.

Dato for besøk: september 2017
Takk, j0nne0

Reisende som så på Grey, så også på

Vilnius, Vilnius County

Har du vært i Grey? Del dine erfaringer!