“Fantastisk ”
Anmeldelse av Grey

Grey
Vurdert som nr. 27 av 1 023 Restauranter i Vilnius
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Super god mat, normal ventetid på å få maten og fantastisk personalet! Hadde burger, dessert og cider og betalte kun 18 euro! Stilig lokale og skal igjen her.

Takk, J5912AMjessicar

Anmeldt 24. juli 2020

Hyggeleg personell og fantastisk service, ingen lang venting på mat eller drikke. Fint og stilfullt lokale, med god musikk i bakgrunnen. God smak på maten. Plassering av resturanten er perfekt og ikkje for dyrt heller. Kan anbefalast på det sterkaste!

Takk, Michknar93
Anmeldt 3. mars 2020 via mobile enheter

Vi hadde booket bord her da den hadde fått gode anmeldelser, men maten og servicen var ikke god i det hele tatt... bestilte først drikke til bordet, en flaske vin til to personer, en flaske prosecco til fem og en flaske vann til alle fem! Alle glass og flasker ble bare satt på enden bordet av servitøren uten å skjenke til noen av oss. Alle fem bestille forrett og tre av oss bestille quesedilla, denne var noe av det værste jeg har smakt i mitt liv! I tillegg til at den var stor nok til å være en hovedrett, noe jeg mener servitøren burde opplyst om da vi bestilte, så var den ikke ordentlig stekt og smakte ingenting ! Virker som de bare ville tjene ekstra penger siden de ikke gav beskjed om at denne forretten var såpass stor! Hovedretten hadde jeg burger som jeg sa jeg ville ha medium stekt, den var gjennomstekt og så tørr at det såvidt gikk ann å spise den, får bedre burger på McDonald’s! En annen av oss hadde kyllingspyd som bestod av fettklumper! Vi klagde på kyllingspydet og fikk tilbudet om en ny rett eller dessert, men vi alle hadde mistet matlysten så ville ikke ha noe annet. Det ble heller ikke ryddet fra bordet mellom forrett og hovedrett, så bordet var fult at tallerkner og glass. Bedre å spørre om vi er ferdig og rydde enn å bare la det stå. Vi dro fra restauranten sulte og vil definitivt aldri dra hit igjen!

Dato for besøk: februar 2020
Takk, 67karinaw
Anmeldt 6. januar 2020 via mobile enheter

God mat, spennende meny, fine lokaler midt i sentrum og koselig betjening.

Anbefales når man er i Vilnius

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, Renee490
Anmeldt 12. oktober 2019

Vert good service by Gabriella. She did a greit job. Give her a boost on her salary. Grruhdvjjutfvhhfg

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Sebastian S

Reisende som så på Grey, så også på

Vilnius, Vilnius County

Har du vært i Grey? Del dine erfaringer!