“Ukoselig sted :(”

Vurdert som nr. 348 av 1 063 Restauranter i Vilnius
God for: Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Reservasjoner
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Hadde reservert bord i god tid for nyttårsaften og vår 4 års bryllupsdag. Kom inn til flott og hyggelig lokale. Men hva hjelper det, når kelner fra første møte er uintressert i deg som gjest. Egen meny på denne dagen, men dårlig utvalg og veldig dyrt. Som hovedrett var det kun 3 typer biff og velge . Ikke noe annet altenativ. Valgte suppe og grillet ost til forrett. Suppen var smakløs og 500 gram tam ost, blir i det meste laget. Hadde ingen drikkemeny, men fikk servert varm øl. Til hovedrett hadde vi ønske om rødvin, men kelneren glemte oss der. Biffen var mør, men smakløs. Det samme gjaldt tilbehøret. Hadde vært greit om vi kunne fått krydder på bordet. Kelneren var lite tilstede og lite høflig når han var det. Kun oss og et annet bord med gjester, så hadde ikke mye å gjøre heller. Alle gjester som kom inn ble avvist i døren, da alle bord var reservert. Vi så ingen i løpet av tiden vi var der, men sløste minimalt av våres tid på dette stedet, så spiste og dro. Kjempedyrt og veldig skuffende. Styr unna.

1  Takk, Kari S

Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Restauranten fremstår som et bra steakhouse, men er det motsatte. Surrete servitør, og var ingen øl å få. Fikk feil ihh bestillingen vår, og var ikke særlig smakfull mat. Ba om en flaske vin, og fikk glass istedenfor. Veldig rar musikk, og overpriset til å være Vilnius.

1  Takk, eddad2018
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Ypperlig, smakfull og fantastisk hovedrett. Fantastisk fremstilt med planke og kule krukker. Perfekt biff og veldig godt tilbehør. Hyggelig servitører som kom med gode anbefalinger. Litt stivere pris enn andre steder - men absolutt verdt det. Minus for desserten som var helt OK.

Takk, 837marib
Anmeldt 22. oktober 2017 via mobile enheter

Her fikk vi servert en fantastisk hovedrett, det vsr helt nydelig. Stor porsjon. Desserten var en skuffelse, vi fikk kornete is og en overstekt muffins. Servicen var dårlig, og vanskelig å få kontakt med personalet. Men en nydelig hovedrett redder scoren.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, 792liva
Anmeldt 30. september 2017 via mobile enheter

Ønsket å prøve biffen her. Den var meget god. Bra mat, men et litt slitt lokale. Fikk ikke betalt med kort, måtte ut i banken for å hente penger.

Dato for besøk: september 2017
Takk, Guide364409

Reisende som så på El Gaucho Sano, så også på

Vilnius, Vilnius County
Vilnius, Vilnius County

Har du vært i El Gaucho Sano? Del dine erfaringer!