“Meget god service”

Tchaikovsky
Vurdert som nr. 23 av 1 292 Restauranter i Tallinn
Kjøkken: Russisk
God for: Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

En hyggelig restaurant beliggende i gamlebyen i Tallinn. Veldig god atmosfære, rent ryddig og pent. Super service fra vår kelner, som hele tiden fulgte godt med.
Men, når man er på restaurant er det for å oppleve mat. Jeg synes valgmulighetene var for få og spesielle. Gjedde og Due var et par av valgmulighetene og dessverre falt det ikke i smak for min del.
Pluss, for spennende konsept med malerier og kunst i restauranten.
Kommer gjerne, om menyen utvides.

Takk, Fredrik J

Anmeldt 11. september 2018 via mobile enheter

Flat og smakløs mat. Veldig dyre viner og små porsjoner. Fikk vite at man fikk mindre glass med vin til vinmeny. Det var veldig frekt!!!Bedre å kjøpe separate glass med vin. Billigere! Spiste en 6 retters med vin meny for to personer. Betalt 350 euro for. Kjedelig musikk i bakgrunnen. Ble dårlig i magen av maten.

Takk, Lifsnyter
Anmeldt 10. september 2018 via mobile enheter

Vel... hva skal jeg si ? Er du big gourmet menneske. Heller velg enn anen sted å spise. Alt smaker likt og er overpriset !!!

1  Takk, gintaregintare
Anmeldt 18. desember 2017 via mobile enheter

Jeg og min kjære nøt en 3 retters middag på denne restauranten med nydelig vin til maten.
Restauranten var i utgangspunktet fullbooket, men vi sendte en mail en uke i forkant og de klarte å gi oss et bord allikevel.

Når vi ankom restauranten fikk vi vinkartet, vi valgte å starte med en nydelig velbalansert Bordeaux, også ba vi servitøren vår om hjelp med å tilpasse resten av vinen med maten, en oppgave vår flinke servitør tokk på alvor og disket opp med viner som passet perfekt til vår smak og balanserte godt med maten.

Maten kunne jeg ha skrevet et eget kapittel om. Presentasjonen var utmerket og alle smakene og teksturene stemte, dette er en restaurant som klarer kunststykket å ikke bare levere god mat, men levere smaker du ikke kunne forestille deg på forhånd, med spennende kombinasjoner av krydder og råvarer.

Stemningen på restauranten er noe stiv, de skriver at drescode er smart casual, men her følte jeg meg noe underdressed i blazer og skjorte. Dette ble derimot fort glemt under middagen.

Jeg anbefaler alle som besøker Tallinn og spise her! Ønsker å rette en spesiell takk til vår meget dyktige servitør.

Dato for besøk: desember 2017
1  Takk, kimkI8296RU
Anmeldt 22. juli 2017 via mobile enheter

Dette er den Beste maten vi spiste i Tallinn:) både maten og hotellet var supert! Biff tartaren og biffen som hovedrett kan virkelig anbefales på det sterkeste! Maten verdt pengene, man må nesten ha forett og hovedrett for å bli mett! De var også veldig flinke på å anbefale vin til maten:)

Dato for besøk: juli 2017
Takk, charlottelarsen90

Reisende som så på Tchaikovsky, så også på

Tallinn, Harju County
Tallinn, Harju County

Har du vært i Tchaikovsky? Del dine erfaringer!