“Pene lokaler,god mat og service”
Anmeldelse av Dominic

Dominic
Bestill bord
Vurdert som nr. 13 av 1 295 Restauranter i Tallinn
Kjøkken: Europeisk
God for: Spesielle anledninger, Romantisk, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

Vi var 13 stykker og fikk et eget rom med et stort langbord.Vi hadde bestilt 3 retters meny på forhånd.Lokalene,maten og servicen var utsøkt.Vinkartet var omfattende og vi fant god vin til fornuftig pris.Det var passe mye mat.Billig var det ikke.Men labgt billigere enn i Norge.Anbefales .Bestill bord i forveien.

1  Takk, HHBNorge

Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Dette var den beste av de restauranter vi besøkte i Tallin. En restaurant med sjel, topp service og utmerket utvalg i mat og spesielt vinmenyen. Prisene står i stil til det du får servert, men fortsatt rimeligere enn det norske prisnivået. Hvis jeg skal anbefale noe fra menyen, vil jeg trekke frem røkt ål. Denne restauranten har snart en stjerne i guide michelin.

1  Takk, egilsen
Anmeldt 24. april 2018 via mobile enheter

Fikk tips om denne restauranten fra en som har bodd i distriktet i ca 12 år - er hit han går da han vil kose seg litt ekstra og det skjønner jeg godt! Vi var to par som spiste middag, hadde ikke forhåndsbestilt da vi gikk tidlig ut denne dagen, men vil tro det lønner seg å gjøre det da det fort ble fullt etter vi kom.
Bestilte gin/tonic og prosecco til vordrink, overlot til vår servitør å velge hva slags gin og prosecco, det var lurt - beste prosecco jeg har smakt og "gin-folket" var strålende fornøyd de og. Vi spiste en nydelig suppe til forrett, 3 forskjellige kjøtt og 1 fisk til hovedrett. Alle hadde vin til maten, her overlot vi også valget til servitøren med stor suksess da restaurantens vinmeny er så stor at vi klarte ikke å bestemme oss!
Før forretten fikk vi ei skje med en puré, sprøstekt løk og noe jeg ikke husker hva var og mellom for- og hovedrett fikk vi en mangosorbet med champagne. Tok litt tid før hovedretten kom, men det gjorde ingen verdens ting da alt det andre trengte å "synke" litt. Kun en av oss spiste dessert, vi andre avsluttet med irish coffee.
Hit skal jeg tilbake ved neste tur til Tallin, helt klart!!!

Dato for besøk: april 2018
Takk, annefJ2997PO
Anmeldt 5. desember 2017

I egen klasse både på mat, beliggenhet, atmosfære og service. Nydelig perfekt stekt kalv (medium rare) og medium + til henne. En bibel av viner, perfekt service og bare i klasse med de aller beste til en overkommelig pris. En god rødvin, 2 hovedretter, en gin tonic, et glass musserende og en kaffe. 100 euro. Fantastisk bra. Spør etter vindusbord. Det er kun to av dem

Dato for besøk: desember 2017
Takk, halfdan t
Anmeldt 26. juli 2017 via mobile enheter

Med et rikholdig vinkart og meny er det ikke vanskelig å komponere et perfekt måltid!
Servitørene snakker engelsk. De hjelper deg med valg av vin hvis du selv ikke helt vet hva som passer til måltidet. Det er servering både ute og inne. Dette stedet kan trygt anbefales, også når det gjelder pris/kvalitet.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, skylstadn

Reisende som så på Dominic, så også på

Tallinn, Harju County
Tallinn, Harju County

Har du vært i Dominic? Del dine erfaringer!