“Nydelig dessert og kaffe”

Texas Honky Tonk & Cantina
Vurdert som nr. 35 av 1 104 Restauranter i Tallinn
Kjøkken: Amerikansk, Fra sørvestre USA, Meksikansk
God for: Store grupper, Barscene
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 6. juni 2018 via mobile enheter

Vi tok oss en dessert og kaffe på denne restauranten. Veldig spesiell plass, men koselig. Maten var meget god og servicen bra!

Takk, Even N
JanitaTX, General Manager på Texas Honky Tonk & Cantina, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juni 2018

Thank you!

Anmeldt 27. april 2018

Vi ringte bort dit ca 20 min før vi ankom for å bestille bord, damen i telefonen var kjempehyggelig og snakket godt engelsk. Altså, helt super service og veldig god mat. Vi bestilte enchiladas , og det var helt supert. Store porsjoner til en hyggelig pris!

Takk, helener772
JanitaTX, General Manager på Texas Honky Tonk & Cantina, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. mai 2018

Thank you for your feedback!

Anmeldt 15. september 2017 via mobile enheter

Litt tilfeldig vi havnet her. Meget god mat, greie servitører og snålt interiør.
Hadde USA farere med oss, beste meksikanske maten de hadde spist.

Takk, Terje T
JanitaTX, General Manager på Texas Honky Tonk & Cantina, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. september 2017

Thank you for your kind opinion!

Anmeldt 31. juli 2017 via mobile enheter

God mat med hyggelig personale. Veldig flink til å tilpasse hvis du har barn med deg. Rask servering av maten , men ikke altfor rask. Kult tema inne i lokalet som sysselsatte våre barn på 9 og 11 år. Rent på toalettene og i lokalet. Vi satt inne, men det var også en utedel som var under tak. Du får det du betaler for. Vi syntes porsjonene var store nok .

Takk, Apehjerne
JanitaTX, General Manager på Texas Honky Tonk & Cantina, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2017

Thank you so much! Hopefully we see you again!

Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

Morsomme og koselig personale! God service! Skikkelig amerikansk atmosfære med stor smak av Texas! Er du i Tallin,MÅ du oppleve denne perlen! Hit skal vi tilbake!

Takk, Wenche B
JanitaTX, General Manager på Texas Honky Tonk & Cantina, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2017

Thank you so much! You're always welcome back :)

Reisende som så på Texas Honky Tonk & Cantina, så også på

Tallinn, Harju County

Tallinn, Harju County

Har du vært i Texas Honky Tonk & Cantina? Del dine erfaringer!