Gratis avbestilling frem til 15.08.21
FindHotel
Gratis avbestilling frem til 13.08.21
ZenHotels.comUSD 106
Anmeldt 6. oktober 2018

Det er en fin resepsjon, og vi ble tatt imot på en profesjonell måte. Rommene har fin standard og rengjøringen er det ingenting å klage på. Sengene var kjempegod å sove i. Frokosten var kjempegod, og der fikk vi det vi ønsker oss til frokost. Dersom du ønsker det, er det Spaavdeling og et kjempeflott basseng og det som hører til. De ansatte var hyggelige, og hilste på oss når vi traff dem. Skal du til Tallin, skal du ta inn på Park Inn Radisson, Meriton Tanninn.

Romtips: Jeg bodde på 5068, men tror de fleste rommene er fine
Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, terjed2017
Meriton_Park_Inn, Manager på Park Inn by Radisson Meriton Conference & Spa Hotel Tallinn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2018

Dear Terje D,
Thank you for your feedback and taking time writing about your experience at Park Inn by Radisson Meriton Conference & Spa Hotel Tallinn.
We are delighted to read that you have enjoyed your stay with us.
It was great to have you as our guest and we can't wait to serve you in the near future.

Anmeldt 27. september 2018

Vi fikk rom i den nye avdelingen, og var veldig misfornøyde med at vi ikke kunne åpne vinduet. Hver natt kom det ikke kaldt vann ut av kranen på badet. Ingen i resepsjonen skjønte noe av det. Det var i allefall veldig irriterende. Heldigvis hadde rommet kjøleskap. Det var et stort pluss. Frokosten var helt ordinær, men grei nok.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, jippi j
Meriton_Park_Inn, Manager på Park Inn by Radisson Meriton Conference & Spa Hotel Tallinn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. september 2018

Dear jippi j,
Thank you for your feedback and taking time writing about your experience.
I am sorry to see that our rooms did not meet your expectations.The windows opening on the wing where standard rooms are located. We appreciate your nice comment about the fridge in the room.
We hope you will give us another chance in the future.

Anmeldt 14. september 2018 via mobile enheter

Stort hotel. Bra konferansesenter. Jeg var på konferanse, dette er et godt konferansehotell, god luft og god service. Rommene var veldig bra, god frokost. Lite basseng, men et bra anlegg og glimtene trimrom. Hotellet anbefales.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 282christopherb
Meriton_Park_Inn, Manager på Park Inn by Radisson Meriton Conference & Spa Hotel Tallinn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2018

Dear Christopher B,
Thank you for your fantastic review. Your feedback is very much appreciated by all of us and keeps us motivated to provide the best hospitality service.
We are looking forward to welcoming you back again any time.

Anmeldt 26. november 2017

Dette er et stort hotell like ved gamlebyen i Tallinn. Hotellet har mange restauranter og bar. De ansatte på hotellet er hjelpsomme og gir god service. Frokosten kunne nok ha vært bedre organisert, noe av maten bærer preg av at den har stått ute litt lenge. Svært hyggelige ansatte i frokostsalen.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, ChristianHellevang
Anmeldt 22. november 2017 via mobile enheter

Greit hotell liggende i kort avstand til gamlebyen. Savner frukt ved frokosten, ellers var utvalget greit. Rommene er noe slitt, men det ser rent ut, sengetøy og håndduker er rene. Er ikke helt begeistret for vegg til vegg teppene på rommet.
Spa muligheter. Prøvde massasje med lava- stener, deilig, men dyrt.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, 68marit