“God moderne estonisk restaurant.”
Anmeldelse av Restaurant MEKK

Restaurant MEKK
Vurdert som nr. 47 av 1 206 Restauranter i Tallinn
Kjøkken: Europeisk, Skandinavisk, Østeuropeisk
God for: Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Reservasjoner
Anmeldt 4. desember 2018

Dette er frokostsalen til hotell Savoy B hotell. Du kan spise lunsj og middag her. God servise og spennende meny. Vi spise smaksbiter av kjøtt eller fisk. Sprø Ribbe med sopp, stekt potet og pastinakk pure var en perfekt combo. Det var også litt surkål, som ikke matchet retten.

Takk, bentemoent

Anmeldt 25. september 2018

Restauranten hadde holdt av et fint vindusbord. De har meny med kortreist mat fra Tallin og mange spesialiteter fra området. Flere av oss spiste dagens 4 retters meny og var meget godt fornøyd.
Jeg hadde kantarellsuppe og hadde et stykke kjøtt etterpå.
Kantarellsuppen er en av de beste jeg har spist. Kjøtte var mørt og godt og stekt helt etter mitt ønske.

1  Takk, Victor R
Anmeldt 27. oktober 2016 via mobile enheter

Første restauranten vi besøkte i Tallinn. Maten var veldig god, men så i ettertid at her var det dyrere sammenlignet med andre restauranter som har vel så god mat. Ellers var lokaler og service ok, og vi hadde alt i alt en god opplevelse.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, ae21
Anmeldt 25. juni 2016 via mobile enheter

Dette er absolutt ett godt valg av restauranter. Flotte lokaler, super service og meget vennlig betjening. Maten smaker fantastisk og er ett flott skue for øyet. Eneste minuset er at det tar lang tid før man får maten

Dato for besøk: juni 2016
Takk, PGS1983
Anmeldt 9. desember 2015

De serverer estisk mat på en stilfull og moderne måte. Maten var pent presentert og smakte godt. Jeg spiste grisemave og det var faktisk veldig godt.

Dato for besøk: desember 2015
Takk, Hilde G

Reisende som så på Restaurant MEKK, så også på

Tallinn, Harju County
Tallinn, Harju County

Har du vært i Restaurant MEKK? Del dine erfaringer!