“Sterk og god mat”

Chakra
Vurdert som nr. 39 av 1 151 Restauranter i Tallinn
Kjøkken: Indisk
God for: Familier med barn, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 9. august 2017 via mobile enheter

God mat og grei service. Litt ventetid til tross for få gjester, men problemfritt da været var bra og det var trivelig å sitte ute. Lammekjøttet trekker litt ned, det var seigt. Alt i alt en bra opplevelse.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Rune P

Anmeldt 20. juli 2017 via mobile enheter

Ingen tvil om at dette er en bra indisk restaurant. Ser på anmeldelser at det er noen som ikke har vært fornøyd, da må de ha hatt uflaks. Vi var åtte stk som var der og spiste, maten helt fantastisk syntes alle, og vi har vidt forskjellige smaker. Selv liker jeg meget sterk, mens det var andre som var i motsatt ende av smaksskalaen. Alle fornøyde, kom med gode vinanbefalinger til maten også som smakte fortreffelig.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Matorn
Anmeldt 20. mai 2017 via mobile enheter

Meget bra Indisk til gode priser.
Sentralt i gamlebyen men unna det mest trafikkerte området. Betjeningen er vennlig og hyggelig men burde kunne litt mere om rettene.
Anbefales

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Eindride S
Anmeldt 31. desember 2016 via mobile enheter

Så at denne restauranten var høyt oppe på listen over anbefalt indisk. Det var dessverre mildt sagt oppskrytt.
Hovedrettene tok veldig lang tid før de var på bordet. Jeg bestilte selv en Hummer som lignet mer på en forvokst reke som var stekt for lenge.
Madammen spiste en julespesial med vilt kjøtt i masala som var heller smakløs og lyd spennende.
Det hele ble ikke noe bedre av særdeles lang ventetid for å bestille drikke eller generell service.
Naan brødene var ok og trekker opp.
Beklager - ikke stedet å spise indisk.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, 47kristianp
Anmeldt 30. desember 2016 via mobile enheter

Helt grei, kjedelig mat, uten spice eller særpreg.
Små porsjoner.
At denne restauranten omtales som Europas beste indiske er meget spesielt, og det at den gjorde det satte jo visse forventninger - som langt fra innfridde.
Kommer ikke til å besøke denne restauranten flere ganger.

Dato for besøk: desember 2016
1  Takk, Elisabeth E

Reisende som så på Chakra, så også på

Tallinn, Harju County

Har du vært i Chakra? Del dine erfaringer!