“God mat og ekstra korrekt og hjelpsom service”
Anmeldelse av Chakra

Chakra
Vurdert som nr. 2 av 1 295 Restauranter i Tallinn
Kjøkken: Indisk
God for: Familier med barn, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 26. desember 2018 via mobile enheter

Vi ble veldig godt tatt i mot. Ved bestilling fra menyen fikk vi god veiledning fra en profesjonell servitør. Hans korrekte, vennlige og effektive service får meg til å tenke på hvor viktig serveringen er for min trivsel og opplevelse av besøket. Maten var helt grei, men ingen aha opplevelse. God indisk mat.

Takk, BrithaS1

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig god mat og god service på denne indiske restauranten. Fikk mye mat for pengene. Veldig hyggelig og vennlig personale og plass. Vi kom med barnevogn, og fikk hjelp både inn og ut av restauranten med vogna.

Takk, 722idaj
Anmeldt 9. august 2017 via mobile enheter

God mat og grei service. Litt ventetid til tross for få gjester, men problemfritt da været var bra og det var trivelig å sitte ute. Lammekjøttet trekker litt ned, det var seigt. Alt i alt en bra opplevelse.

Dato for besøk: august 2017
Takk, 954runep
Anmeldt 20. juli 2017 via mobile enheter

Ingen tvil om at dette er en bra indisk restaurant. Ser på anmeldelser at det er noen som ikke har vært fornøyd, da må de ha hatt uflaks. Vi var åtte stk som var der og spiste, maten helt fantastisk syntes alle, og vi har vidt forskjellige smaker. Selv liker jeg meget sterk, mens det var andre som var i motsatt ende av smaksskalaen. Alle fornøyde, kom med gode vinanbefalinger til maten også som smakte fortreffelig.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Matorn
Anmeldt 20. mai 2017 via mobile enheter

Meget bra Indisk til gode priser.
Sentralt i gamlebyen men unna det mest trafikkerte området. Betjeningen er vennlig og hyggelig men burde kunne litt mere om rettene.
Anbefales

Dato for besøk: mai 2017
Takk, EindrideS

Reisende som så på Chakra, så også på

Tallinn, Harju County

Har du vært i Chakra? Del dine erfaringer!