“Tommel opp 👍 ”

Kjøkken: Amerikansk, Grill, Bespisning, Steakhouse
God for: Store grupper
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Meget bra service, food and location anbefales på det sterkeste, beste måltidet i Tallin fin kveld med gode venner!

1  Takk, toveg426

Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Spiste biff og den var helt fantastisk og i tillegg var det utrolig god service. Verdt et besøk vi kommer gjerne igjen.

1  Takk, Hanne M
Anmeldt 5. september 2018

Her serveres det biffer og kjøttretter fra Angus dyr, meget god service og maten er fortreffelig!
Måten de presenterer kjøttet på før du bestiller, er veldig opplysende.
Absolutt verdt ett besøk, vi har vært der mange ganger!

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Tor B
Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

Anbefaler virkelig dette stedet. Utrolig god mat og service. Jeg bestilte indrefilet med peppersaus og stekte grønnsaker som tilbehør.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, reinsdyr
Anmeldt 7. mai 2018 via mobile enheter

Reserverte eget område i 2 etg. med stort bord til 6 personer, og fikk en fantastisk service. Utrolig kunnskap rund kjøtt og tilberedning med en gjennomgang av de forskjellige biff typene.
Det meste av kjøttet kommer fra Australia og noe fra USA.
Relativt kort ventetid på maten, og den var som stemningen....perfekt.
Rent, gode stoler og innbydende innredet i typisk Steak-House stil.

Dato for besøk: april 2018
Takk, clauso630

Reisende som så på Goodwin The Steak House, så også på

Tallinn, Harju County

Har du vært i Goodwin The Steak House? Del dine erfaringer!