Anmeldt 25. desember 2017

Til tross for at rommene var litt små og trange, så var renholdet veldig bra.
Resepsjonisten derimot var en meget sur og gretten ung dame. Både ved innsjekk og utsjekk.
Fordelen med hotellet er at det ligger meget sentralt til i gamle byen av Tallinn. Den har to innganger i to forskjellige gater som er ganske praktisk med tanke på hvilken vei du kommer fra.
Jeg vil absolutt anbefale hotellet.

Dato for oppholdet: desember 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Arve K
Anmeldt 28. januar 2017

Et koselig hotell liggende sentralt i gamlebyen med kort avstand til det meste.
God frokost og bra renhold. Stille og fredelig hotell med sjarm. Hyggelig betjening
Hotellet hadde ikke store rom men det gjorde ikke noe for det ble brukt bare til og sove.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, 733leiferik
Anmeldt 30. august 2016

Hotellet ligger meget sentralt og i et rolig omeråde av Tallinn. Rommene er små (veldig små og smale). Frokosten så som så men helt grei. Ryddig og rent og prisen helt ok. Kunne gjerne booked her igjen.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, Bjorn G
Anmeldt 9. mai 2016 via mobile enheter

Koselig lite hotell som ligger i gamlebyen. Dette var perfekt for oss. Kort vei til det meste. Rommet vi hadde var et lite rom med køyeseng og et lite bad (med en veldig liten vask). Vi valgte dette hotellet fordi det var billig, hadde frokost, hadde fått gode tilbakemeldinger og fordi det ikke var så moderne. Vi ville ha litt opplevelse. Vi skulle jo ikke være mye på rommet, men utforske Tallinn så stort hotellrom var ikke noe vi måtte ha.

Hyggelige og behjelpelige folk i resepsjonen. Helt OK frokost med ganske variert utvalg. Rent og fint.

Dato for oppholdet: mai 2016
Takk, Silje V
Anmeldt 12. desember 2015 via mobile enheter

Et nydelig hotell perfekt plassert i gamle byen ifht marked etc. Flotte spisesteder og sjarmerende kafeer i gamle murstensbygninger. Kort vei til moderne kjøpesentere i Tallin. I gamle byen var det meget dyrt nesten norske priser, men litt utenfor var prisene behagelig

Dato for oppholdet: november 2015
Takk, Gunnar L