Anmeldt 11. august 2018

Meget sentral beliggenhet!
Vi hadde bestilt Deluxe Double Room - Attic. Rommet var romslig og trivelig, med relativt nytt baderom. Men uten A/C måtte vinduet opp en varm sommernatt, noe som slapp inn all lyd fra gata. Og det var ikke lite!
Ei blid og hjelpsom jente i resepsjonen ordnet med rombytte, riktig nok ned en kvalitet, til et Superior Double Room, med ei lang og bratt trapp opp til en sovehems. Bortsett fra ei støyende vifte utenfor vinduet, gikk det bra å sove her.
Frokosten var grei, men ikke den mest varierte vi har opplevd. Sånn sett var fire overnattinger nok. Personale i frokostsalen var hjelpsom og rask med å rydde bordene, men det virket som om de hadde forbud mot et smil og det å hilse på gjestene. Her har de mye å hente!

Romtips: Rom mot bakgården er rolig, men kom unna vifta!
Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 111odd
MANAGERHTL, General Manager på Meriton Old Town Garden Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2018

Dear Guest,

Thank you very much for your comments and review score.

I apologize if the air in the rooms was too hot which was due to extremely warm temperatures throughout the month of July which made basically impossible for us to cool down the rooms.
I am glad that our front office staff we found a way to change the room for you and that you liked it better.

Regarding the breakfast selection would be good to know exactly what were you missing. I apologize if the staff did not smile enough and did not greet the guests properly. I will personally talk with them and remind that we are all working in a service industry.

Hopefully you come back soon!

Sincerely yours,

General Manager

Anmeldt 25. desember 2017

Til tross for at rommene var litt små og trange, så var renholdet veldig bra.
Resepsjonisten derimot var en meget sur og gretten ung dame. Både ved innsjekk og utsjekk.
Fordelen med hotellet er at det ligger meget sentralt til i gamle byen av Tallinn. Den har to innganger i to forskjellige gater som er ganske praktisk med tanke på hvilken vei du kommer fra.
Jeg vil absolutt anbefale hotellet.

Dato for oppholdet: desember 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Arve K
Anmeldt 28. januar 2017

Et koselig hotell liggende sentralt i gamlebyen med kort avstand til det meste.
God frokost og bra renhold. Stille og fredelig hotell med sjarm. Hyggelig betjening
Hotellet hadde ikke store rom men det gjorde ikke noe for det ble brukt bare til og sove.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, 733leiferik
Anmeldt 30. august 2016

Hotellet ligger meget sentralt og i et rolig omeråde av Tallinn. Rommene er små (veldig små og smale). Frokosten så som så men helt grei. Ryddig og rent og prisen helt ok. Kunne gjerne booked her igjen.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, Bjorn G
Anmeldt 9. mai 2016 via mobile enheter

Koselig lite hotell som ligger i gamlebyen. Dette var perfekt for oss. Kort vei til det meste. Rommet vi hadde var et lite rom med køyeseng og et lite bad (med en veldig liten vask). Vi valgte dette hotellet fordi det var billig, hadde frokost, hadde fått gode tilbakemeldinger og fordi det ikke var så moderne. Vi ville ha litt opplevelse. Vi skulle jo ikke være mye på rommet, men utforske Tallinn så stort hotellrom var ikke noe vi måtte ha.

Hyggelige og behjelpelige folk i resepsjonen. Helt OK frokost med ganske variert utvalg. Rent og fint.

Dato for oppholdet: mai 2016
Takk, Silje V