“Fin hage og god mat”

Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 3. august 2016

Restaurant med bare lokale ingredienser, det gjelder også for eksempel lokal Cola. Litt misfornøyd med vår kelner som pratet raskt og ga oss feil mat, men det var veldig mye folk denne kvelden og han hadde nok mye å gjøre.. Ellers god mat og atmosfære :)

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Benedicte N

Anmeldt 30. april 2016 via mobile enheter

Vi hadde en særdeles herlig opplevelse med nydelig mat og god stemning. Anbefales på det varmeste. Fantastisk personale, vi kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: mai 2016
Takk, ueb2
Anmeldt 12. april 2016

En liten og hyggelig restaurant i rustikke omgivelser. Menyen gir deg et spennende utvalg av retter og vinkartet framtoner hva du måtte ønske av passende følge.
Tartar til forrett var utmerket, stør til hovedrett var god, fisken en ikke utpreget smaksrik, men tilbehøret hevet denne hovedretten til en meget anstendig høyde. Dessert med tørket eggeplomme med kirsebær og yoghurtis var super.

Takk, Kjell1958
Anmeldt 6. april 2016 via mobile enheter

Jeg og kjæresten gikk en tur i en bakgate i Tallinn og kom tilfeldigvis forbi veien der denne restauranten lå. Den er en bortgjemt perle, og et utrolig pent og hyggelig sted! Stemningen inne på restauranten er rolig og musikken går stille i bakgrunnen og skaper god atmosfære. Maten her er helt upåklagelig! Så god mat skal jeg vente lenge på å få igjen :) Når man leser menyen er det av og til man tenker: jøss, det var en pussig kombinasjon av ingredienser. Men alt passer perfekt sammen og gir en spennende matopplevelse!
Er du i Tallinn er det verdt å ta turen innom :)
Maten her er dyrere enn på andre restauranter i Tallinn, men ikke dyrt for norske turister. Ølet her er ifølge kjæresten verdt å prøve, de brygger også selv! :)

1  Takk, Julie H
Anmeldt 4. april 2016 via mobile enheter

Leste om denne restauranten i et blad og bestemte oss for å prøve den. Var der når de åpnet, og bare noen få minutter etter de åpnet kl 18:00 var det fullt. Fantastisk mat, en fryd for øyet og lommebok. I'll be back!!

1  Takk, 557kariannef

Reisende som så på Leib Restaurant, så også på

Tallinn, Harju County

Har du vært i Leib Restaurant? Del dine erfaringer!