“Fantastisk pizza”

Vurdert som nr. 64 av 1 207 Restauranter i Tallinn
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 24. juli 2020

Nydelig pizza, lokaler og service. Vår kelner, Reio, var spesielt hyggelig. Dessert og kaffi fikk vi, etter ønske, servert på gateplan. Koselig å se på alle turistene, samtidig som hjemmelaget Tiramisu ble nydt til fulle. Kan varmt anbefales.

Takk, Olivia H

Anmeldt 28. februar 2020 via mobile enheter

Restauranten ligger i en koselig kjeller, med god atmosfære. God, italiensk pizza til normal pris. Kunne godt vært litt mer ananas på pizzaen

Dato for besøk: februar 2020
Takk, sirialvaer
Anmeldt 5. november 2019

Vi ble anbefalt restauranten av en innkaster, og ettersom vi akkurat hadde snakket om pizza som bet vi på. Vel nede ble vi først overrasket over hvor liten restauranten var, men så åpnet det seg rom etter rom. Virkelig stemningsskapende.

Pizzaene vi fikk servert var kanskje ikke blant de beste vi har smakt, men for all del - smaken er forskjellig. Vi syntes våre pizzaer fløt litt for mye i olje, og at smaken var litt kjedelig. Men godt var det likevel.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, KetilHveding
Anmeldt 23. september 2019

God pizza og dessert. uoppmerksom betjening. Veldig hyggelig lokaler.Hjemmekoselig med få bord. Selv om det ligger mitt i turistområdet var prisene helt ok.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Kari A
Anmeldt 9. mars 2019 via mobile enheter

Deilig pizza, pasta, bruschetta og tiramisu Hyggelige servitører og koslige lokaler. Stedet kan virkelig anbefales!

Dato for besøk: mars 2019
Takk, MarieK1797

Reisende som så på Pulcinella Itaalia Restoran Pizzeria, så også på

Tallinn, Harju County

Tallinn, Harju County

Har du vært i Pulcinella Itaalia Restoran Pizzeria? Del dine erfaringer!