“Trivelig sted”

Kjøkken: Internasjonalt
God for: Barscene
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Reservater
Anmeldt 2 uker siden

Skal du forsøke deg på et spisested litt utenfor sentrum er dette et glimrende sted. Koselig lokale, nydelig mat og god service. Så som så ofte, de beste stedene ligger gjerne litt i utkanten. Og orker du ikke gå, taxi er svære billig

Dato for besøk: september 2019
Takk, einarvika

Anmeldt 12. juni 2019 via mobile enheter

Vi var veldig heldige som fikk bord på få minutter til tross for at man bør bestille bord. Som regel kan man måtte vente lenge (1-2 timer) før man får bord.
Vi spiste F- burger og den ble servert 10 minutter at vi bestilte. Den var meget god på smak og var laget fra bunnen.
De hadde en egen øl som het IPA peach, denne var meget lett og god.

F- hoone anbefales til alle og enhver da den var trendy og stilig. Det var også et rom hvor små barn kunne leke.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Maolst
Anmeldt 2. mars 2019 via mobile enheter

Fikk vite om stedet via Tripadvisor, mest fordi de serverte mat etter klokka 22. Vi bestillte "Pasta witch wild mushrooms" og "Pork belly", begge rettene var svert gode og kom relativt raskt til bordet. Servitørene var hyggelige og stilen i lokalet var vel gjennomført.
De serverer ikke Coca-Cola, men har Fritz Kola og et godt utvalg av andre leskedrikker (også lokalproduserte). Den ligger litt utenfor bykjernen, men er virkelig verdt et besøk.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Hanne Kristine L
Anmeldt 16. april 2018

F ble anbefalt av kjennere.

Stedet var kulere enn maten, men absolutt godkjent,

Har variert meny

En slags tapasplanke til forrett. Mye bra gode oster og smaker.

Burger med mørkt brød - spennende og kult å ha prøv...

Dato for besøk: april 2018
Takk, 75000LOR
Anmeldt 24. februar 2017 via mobile enheter

God service og god mat, anbefales på det sterkeste. Rask servering! Kommer tilbake ved neste anledning.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, 172marter

Reisende som så på F-hoone, så også på

Tallinn, Harju County

Har du vært i F-hoone? Del dine erfaringer!