“Flotte lokaler og gode drikker”
Anmeldelse av Kehrwieder Chocolaterie

Kehrwieder Chocolaterie
Vurdert som nr. 5 av 31 Dessert i Tallinn
Anmeldt 29. desember 2016 via mobile enheter

Hadde lest mye om stedet og det levde opp til ryktet. Veldig gode sjokoladedrikker og veldig koselige lokaler. Noe lang ventetid, ellers meget bra

Takk, Lars B

Anmeldt 10. oktober 2016

Fantastisk god sjokolade! Vi koste oss med en god kopp kaffe og to sjokoladebiter hver, og det var virkelig godt.

Takk, LivRhododendron
Anmeldt 4. juli 2016 via mobile enheter

Hadde kaffe og øl her i dag. Deilig å nyte ute på en dag som denne. Var også inne i forbindelse med et toalettbesøk, lokalene er fantastiske med lav takhøyde og skjeve gulv.

1  Takk, karenmarieh
Anmeldt 16. juli 2015 via mobile enheter

Hygglig sted ved town hall , hjemmelaget god is ,god sandwich og iste med bringebær , tok litt tid men det var mange folk der , syns det var litt frekt at det var skrevet at tips ikke var inkludert neders på regningen med kulepenn , men ellers fornøyd

Takk, Arild H
Anmeldt 20. desember 2014

Utrolig koslig kafé i gamlebyen! Lokalene er spesielle, lett å like seg her. Fikk servert den beste kaffen i Tallin her! Verd et besøk!

1  Takk, Borthe

Reisende som så på Kehrwieder Chocolaterie, så også på

Har du vært i Kehrwieder Chocolaterie? Del dine erfaringer!