“Lunch”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 31. desember 2018 via mobile enheter

Vi gikk hit for lunsj. Hadde vietnamesisk nuddelsuppe som var god. Indisk tomatsuppe var en skuffelse, veldig søtlig og osten hadde gummikonsistens. Nanbrødet var brent. Det tok lang tid å få både mat og drikke selv om det var lite gjester. Kanskje ventetiden skyltes at vi bestilte en smoothie, som forøvrig var veldig god.

Takk, 924vegardw

Anmeldt 25. oktober 2017 via mobile enheter

Her kan man sitte i en sofalounge i vinduet og se ut på den travle gaten. Uformelt og deilig atmosfære. Kult innredet og god service. Vi bestilte 3-retters kinesisk and og det var nydelig. Passe sterkt, men en frisk mango lassi ordnet opp i det.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Malin Toven H
Anmeldt 19. juli 2016

Nydelig indisk mat. Endelig sterk mat med god smak. Godt nanbrød med hvitløk. Atmosfæren var herlig og personalet like så. De serverer også vegetarmat. Her må man sjekke ut toalettene. Artig innredning. Det er også plasser på madrasser i vinuskarmen. Koselig sted og sitte og nye nytraktet te. Prisnivået var midt på treet.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Mooni-14
Anmeldt 24. april 2016 via mobile enheter

God mat og veldig god atmosfære. Kult sted! Vi fikk et vindusbord som absolutt kan anbefales. Da sitter man i en slags sofaseng med et bord i midten. Vi spiste Indisk og det smakte veldig godt!

Dato for besøk: april 2016
Takk, 146mias
Anmeldt 29. april 2013

Det var interiøret som trakk oss hit. store vinduer der du kan sitte i karmene, forskjellige bord og stoler, litt orientalsk men også nordisk. Koselig betjening, men litt kjedelige smaker. Bestillte thai sweet and sour chicken og thai crispy chicken. Litt for søtt.

Dato for besøk: april 2013
    • Atmosfære
Takk, Astridhjerte

Reisende som så på Bollywood, så også på

Tallinn, Harju County
Tallinn, Harju County

Har du vært i Bollywood? Del dine erfaringer!