Ulike måter å oppleve Tallinn Old Town på
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Gamlebyen i Tallinn veldig fin, mange flotte bygg,flere i gotisk stil. Husene er velholdte, mange sjarmerende kafeer og restauranter i gamle handelshus. Lett å finne frem til de ulike severdigheter

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, BearTrondheim
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

En koselig liten by, med mye historie.
Jeg hadde dessverre bare et par timer til disposisjon, men skulle gjerne ha vært der lenger.
Mange restauranter å velge imellom, hyggelige mennesker og en by med beskjeden arkitektur, hva det spektakulære angår.
Julemarkedet kan absolutt anbefales.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Fredrik J
Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Ett koselig og trivelig sted for å spise lunsj.Rolig og romantisk . Ett sted med masse gammel kultur. Det var mitt inntrykk. Menyen hadde en spennende meny.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, johannamariam
Anmeldt 8. oktober 2018

Kjempekoselig gamleby fullt av barer og restauranter. Dyrt, nesten på linje med norske priser. Mye turisme.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, 723vigdisj
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Koselig gamleby med museum, kirker, festning og fantastiske Olde Hansa spisested. Anbefaler en gåtur med guide.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, L5310AOmonicas