Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Midt i hjertet av gamlebyen i Tallinn ligger dette eldre men hyggelige hotellet. Sjarmerende og koselig, men tar ikke helt av. Rommene er greie nok. Beliggenheten gjør likevel dette hotellet til et anbefalt bosted i byen. Man er jo ikke i Tallinn for å sitte på rommet.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, Oivind_oivind
Anmeldt 17. september 2018

Hotellet ble funnet på nettet og valgt pga beliggenhet. Mer sentralt enn dette i gamlebyen kommer du omtrent ikke. Hotellet hadde rene og fine rom. Sengene var gode. Bygget er fra 1912 og ble bygget som bank, noe man kan skjønne når man ser bygningen fra innsiden. Bygningen har også en fin gammel heis med gitterdører. Personalets service var meget god. Frokosten var helt ok, her fikk du det meste du kunne ønske. Ved neste tur til Tallinn vil vi prøve å få rom på dette hotellet igjen.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, jechstra
Anmeldt 3. mai 2017 via mobile enheter

Som så mange steder i Tallinn er dette artdeco hotel. Det er en gammel bank som er blidt hotel. Det er greie rom med ok bad.
Maten under frokost er helt ok. Hotellet ligger i sentrum med gang avstand til det meste av det som er å se.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, Tobbis78
kr1ssyy, Public Relations Manager på Hestia Hotel Barons, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. mai 2017

Dear Tobbis78,

Thank you for choosing Barons Boutique Hotel !
We appreciate your kind words and would like to thank you for sharing your impressions with other travelers on TripAdvisor. Compliments towards our hotel are much appreciated!

Thanks again for your stay and looking forward welcoming you to Barons Boutique Hotel again!

Best regards,
Kristiina

Anmeldt 6. oktober 2016

Romtips: Eneste jeg har og utsette på er madrassene i sengene. Elers var jeg godt fornøyd med hotelet så jeg kommer til å velge det neste gang.
Dato for oppholdet: september 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Amoma.com
Svar fra ledelsen:Besvart 10. oktober 2016

Anmeldt 8. september 2016

Du finner nesten ikke et hotell som ligger mer sentral enn dette. Utmerket service, både i resepsjonen, baren og frokostrestauranten.
Utmerket frokost med rikt utvalg. Meget hyggelig ankomst. Koselig å sitte i resepsjonsområdet.

Dato for oppholdet: september 2016
  • Reisetype: Reiste med venner