Expedia.comUSD 87
Agoda.comUSD 74
ZenHotels.comUSD 89
Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Midt i hjertet av gamlebyen i Tallinn ligger dette eldre men hyggelige hotellet. Sjarmerende og koselig, men tar ikke helt av. Rommene er greie nok. Beliggenheten gjør likevel dette hotellet til et anbefalt bosted i byen. Man er jo ikke i Tallinn for å sitte på rommet.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, Oivind_oivind
Anmeldt 17. september 2018

Hotellet ble funnet på nettet og valgt pga beliggenhet. Mer sentralt enn dette i gamlebyen kommer du omtrent ikke. Hotellet hadde rene og fine rom. Sengene var gode. Bygget er fra 1912 og ble bygget som bank, noe man kan skjønne når man ser bygningen fra innsiden. Bygningen har også en fin gammel heis med gitterdører. Personalets service var meget god. Frokosten var helt ok, her fikk du det meste du kunne ønske. Ved neste tur til Tallinn vil vi prøve å få rom på dette hotellet igjen.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, jechstra
Anmeldt 3. mai 2017 via mobile enheter

Som så mange steder i Tallinn er dette artdeco hotel. Det er en gammel bank som er blidt hotel. Det er greie rom med ok bad.
Maten under frokost er helt ok. Hotellet ligger i sentrum med gang avstand til det meste av det som er å se.

Dato for oppholdet: mai 2017
1  Takk, Tobbis78
kr1ssyy, Public Relations Manager på Hestia Hotel Barons, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. mai 2017

Dear Tobbis78,

Thank you for choosing Barons Boutique Hotel !
We appreciate your kind words and would like to thank you for sharing your impressions with other travelers on TripAdvisor. Compliments towards our hotel are much appreciated!

Thanks again for your stay and looking forward welcoming you to Barons Boutique Hotel again!

Best regards,
Kristiina

Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 27. mars 2017

Du kan ikke bo mer sentralt i Tallinn - det er en gågate 2 minutters gange fra torget i gamlebyen, rett og slett perfekt. Vi betalte mindre enn 7 euro i en taxi fra flyplassen, og måtte gå den siste biten, ettersom biler kan ikke kjøre opp til inngangen til hotellet på hjørnet. Hotellet er åpenbart ganske gammelt, og kunne trengt litt mer oppussing. Heisen var liten og sakte, vi tok oftest trappene til og fra 4.etasje fordi det var raskere. Rommet var temmelig trangt, sengen opptok 80 % av gulvplass, og jeg savnet mye ekstrautstyr som jeg forventer av et 4 * hotell, som en vannkoker, safe, hårføner, osv. Det virket mer som et 3 *, maks.
Frokosten var fin, og de ansatte var vennlige og hjelpsomme.

1  Takk, Moffedillen
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til et Tripadvisor-medlem og kommer ikke fra Tripadvisor LLC. Tripadvisor sjekker anmeldelser.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.com. Vis original
Svar fra ledelsen:Besvart 21. april 2017

Dear Moffedillen,

Thank you for choosing Barons Boutique Hotel and thank you for a 3 star review!

We would like to thank you for sharing your impressions with other travelers on TripAdvisor.

Best regards,
Kristiina

Anmeldt 6. oktober 2016

Romtips: Eneste jeg har og utsette på er madrassene i sengene. Elers var jeg godt fornøyd med hotelet så jeg kommer til å velge det neste gang.
Dato for oppholdet: september 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Amoma.com
Svar fra ledelsen:Besvart 10. oktober 2016