Booking.comUSD 102
eDreamsUSD 102
CheapTicketsUSD 91
Anmeldt 15. august 2017

Hotellet ligger sentralt plassert med kort avstand til Gamlebyen, havna og de store kjøpesentrene. Vi hadde rom mot den koselige bakgården og var skjermet fra trafikkstøy. Rommet hadde aircondition som virket meget bra. Store, gode senger og stort delikat bad. Vi hadde rom som var klassifisert som "business room" og det innebar fri minibar. Frokost og Wifi med høy hastighet inkludert. Hyggelig og hjelpsom betjening. Kort spasertur til havna med ferjeforbindelse til St. Petersburg, Stockholm og Helsinki. Store fine ferjer med mange daglige avganger. Vi tok en tur til Helsinki og det kan anbefales.

Dato for oppholdet: august 2017
2  Takk, 769karlf
Anmeldt 29. desember 2016 via mobile enheter

Hotellet har en god standard og ligger veldig sentralt og nærme gamlebyen. Hyggelig personale, og kjempe god frokost med godt utvalg. Det stod på solfaktor.no at hotellet hadde jaccuzzi, men det hadde de ikke hatt på mange år i følge resepsjonisten. Utenom det har vi hatt et veldig fint opphold og har veldig lyst til å komme tilbake. Folk her er veldig flinke i engelsk, og alle vi har møtt og snakket med har vært super hyggelige og hjelpsomme!

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, 478annmarih
Anmeldt 15. desember 2015

Hotellet er et helt ok sted for å tilbringe noen dager ved den vakre gamlebyen. Vi hadde rom mot bakgården og kunne derfor ha et vindu på gløtt om natten. Meget trafikkert hovedvei på forsiden av hotellet. Det var utrolig varmt på rommet og derfor dårlig luft. Minus for tepper på rommet med støv som lå rundt ved listene da de støvsuger bare der man går. Sengene opplevde vi som harde, men det er jo smaksak. Frokosten var basic og kjedelig. Smakte på sennepsilden og den var harsk. Koselig bar, men den stenger kl 22 og da må man sitte ute i gangen. Tidlig syns vi når det var helg. Alt i alt midt på treet og vil nok prøve et annet sted neste gang. Feks, Three sisters hotel.

Dato for oppholdet: desember 2015
Takk, Eanita64_12
Anmeldt 21. mai 2015

PK Ilmarine ligger et par hundre meter fra byporten til gamlebyen med alle attraksjonene. Hotellet er en ombygd mekanisk bedrift og ligger i havneområdet. Moderne innvendig, men har bevart mye av fabrikkpreget utvendig, som ga hotellet et særpreg. Vi hadde rom med vinduer som vendte ut mot en gjennomgangskorridor som medførte noe støy. Rommene var store, og godt med skapplass. Savnet vannkoker på rommet, ellers godt utstyrt. Minus for teppe på golv.
Betjeningen var hyggelige og utvalget til frokost var stort og variert. Restauranten Wiegand på hotellet kan også anbefales.

Dato for oppholdet: mai 2015
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Masko2013
Anmeldt 13. november 2014

Et perfekt hotell som utgangspunkt for å utforske gamlebyen . Hotellet er et helt greit 3 stjernes ,og man må ikke forvente mer enn det. Vi var iallefall fornøyd ut fra standarden . Frokosten var ikke mer enn ok,så ikke forvent norsk standard ! Men kommer helt sikkert til å velge dette hotellet ved en senere anledning

Dato for oppholdet: november 2014
1  Takk, lillemy22
Erik_L_TLN, Front Office Manager på Hestia Hotel Ilmarine, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. november 2014

Dear Lillemy22,

Thank you for your recent review.

We are glad to hear that you enjoyed your stay and found our location to be perfect to explore the Old Town.

We also thank you on the feedback on our Breakfast selection - we are currently reviewing our selection and will be adding more items soon.

I trust you had a great time in Tallinn and we can't wait to see you back at PK Ilmarine Hotel soon.

Warm Regards,

Erik Laidma