Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Vi bestilte et firestjerners hotell, men opplevde det som femstjerners. Absolutt ingen ting å sette fingeren på, for vi stortrivdes i fire netter her. Topp beliggenhet, flotte rom, meget god frokost og et vidunderlig spa anlegg til fri benyttelse. Anbefales!!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, egilsen
OttRiiel, Front Office Manager på Hotel Palace Tallinn by TallinnHotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. september 2018

Dear egilsen,

Thank you for sharing this excellent review with us!

It is honour to read you consider us as a five star hotel! The whole hotel team takes great care to properly refresh all rooms and achieve greatness and your praise lets us know we're succeeding!

We look forward to hosting you again soon for another amazing experience!

Kindest regards,
Ott Riiel

Anmeldt 25. september 2018 via mobile enheter

Dette var et rent og stilig hotell, med god beliggenhet til gamlebyen, kun et par minutter å gå. God frokost med godt utvalg av alle slag! Trivelige ansatte både i resepsjon og under frokosten. Anbefales!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, sklophus
Tendo L, General Manager på Hotel Palace Tallinn by TallinnHotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2018

Dear sklophus!

Thank you truly for the wonderful review!

We all wish you a beautiful autumn and hope to welcome you back already soon.

Best regards,

Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Vi har nå hatt 4 netter på dette flotte hotellet.
Flott design, utrolig hyggelig å hjelpsom betjening. Beliggenheten er suveren. 2 minutter , over veien så er du på toppen av Viru street, og hele gamlebyen.
Flott og avslappende relaxavdeling i underetasjen. Steam og sauna. Jaccuzi, og basseng.
I tillegg kan nevnes: godt lydisolert vinduer, så lite bråk fra trafikk. Gode lystette gardiner, som gjør det godt å sove litt utover formiddagen. Vi bodde på 604, men tror dette gjelder alle rom.
Godt aircondition anlegg, så du kan velge din favoritt temperatur, og sove godt.
Vi kommer garantert tilbake, og anbefaler dette på det varmeste.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Steve T
Tendo L, General Manager på Hotel Palace Tallinn by TallinnHotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2018

Dear Steve T!

Thank you for choosing hotel Palace for your stay when visiting Tallinn.
It is only pleasure to read such a great feedback from your stay. I fully agree with the location of the hotel which is just great to discover around in the heart of Tallinn.

We hope your trip back to home went well and we can already welcome you back soon in Tallinn.

Best wishes,

Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Vi har vært utrolig fornøyd med oppholdet på the Palace fra start til slutt, alt fra hyggelig betjening, fine og rene rom til en flott relax-avdeling man kan slappe av i før middag. Beliggenheten er helt fantastisk med kort vei til gamlebyen og rommet vårt var svært stille uten noe lyd på nettene. Vi kommer helt klart tilbake neste gang vi drar til Tallinn!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 911kristinm

Dear Kristin M!

Thank you for choosing hotel Palace for your stay in Tallinn.
Just happy to see so positive feedback which is only pleasure to read. Thank you truly for everything.

We all wish you a wonderful end of summer season and hope to welcome you again back in Tallinn.

Best wishes,

Anmeldt 25. april 2018

Flott Hotel som ligger tett på gamlebyen. Hyggelig betjening og veldig bra frokost godt utvalg av varme og kalde retter. Enkel og grei bar lager det meste av drinker. Bra restaurant i første etage. Kan anbefales

Dato for oppholdet: april 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, 833kari
Tendo L, General Manager på Hotel Palace Tallinn by TallinnHotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mai 2018

Dear 833kari!

Thank you very much for choosing hotel Palace for your stay and sharing the wonderful feedback with us here on Tripadvisor.
We are very happy to hear, that you very much liked our hotel. Hope we can welcome you back then already soon and then exceed your expectations even more to receive a 5 star rating.

Thank you once again for everything.

Best regards,