Anmeldt 26. november 2018

Vi tilbragte to netter ved hotellet i siste helgen november. Fikk rom på tredje etasje med vinduet ut mot en sterkt trafikkert gate. Var mye lyd fra veien hele natten, kan ikke anbefales for folk som er vant til å ha det stille om natten. Lokasjonen er god, nærme gamlebyen.
Hadde inntrykket at spa avdelingen var inkludert til alle rom, men dette stemmer ikke. koster 10 euro per pers å bruke anlegget, noe som vi ikke så på som verdt det.
God frokost, men dårlig merking for allergier.
Helt greit hotell, hadde nok vært en bedre opplevelse om vi hadde bodd lengre opp i etasjene.

Romtips: higher floors may have less noice from the street outside. Spa is not inkulded.
Dato for oppholdet: november 2018
Takk, bsofie
Henry-Rein K, Guest Relations Manager på Hotel Palace Tallinn by TallinnHotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2018

Dear bsofie,

Thank you for staying at our hotel and for posting your experience.

I am pleased to read that you enjoyed our great location and tasteful breakfast. However, I sincerely apologize for the noise problem and the confusion with the labelling in the breakfast area.
To add, the Sport & Relaxation area is indeed an additional 10EUR extra fee per person. This is due to area being limited and keeping it relaxing for guests to enjoy the maximum value.

I hope you will consider returning to our hotel on your next visit to the Tallinn.

Kind regards,
Henry Kielberg

Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Vi bestilte et firestjerners hotell, men opplevde det som femstjerners. Absolutt ingen ting å sette fingeren på, for vi stortrivdes i fire netter her. Topp beliggenhet, flotte rom, meget god frokost og et vidunderlig spa anlegg til fri benyttelse. Anbefales!!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, egilsen
OttRiiel, Front Office Manager på Hotel Palace Tallinn by TallinnHotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. september 2018

Dear egilsen,

Thank you for sharing this excellent review with us!

It is honour to read you consider us as a five star hotel! The whole hotel team takes great care to properly refresh all rooms and achieve greatness and your praise lets us know we're succeeding!

We look forward to hosting you again soon for another amazing experience!

Kindest regards,
Ott Riiel

Anmeldt 25. september 2018 via mobile enheter

Dette var et rent og stilig hotell, med god beliggenhet til gamlebyen, kun et par minutter å gå. God frokost med godt utvalg av alle slag! Trivelige ansatte både i resepsjon og under frokosten. Anbefales!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, sklophus
Tendo L, General Manager på Hotel Palace Tallinn by TallinnHotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2018

Dear sklophus!

Thank you truly for the wonderful review!

We all wish you a beautiful autumn and hope to welcome you back already soon.

Best regards,

Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Vi har nå hatt 4 netter på dette flotte hotellet.
Flott design, utrolig hyggelig å hjelpsom betjening. Beliggenheten er suveren. 2 minutter , over veien så er du på toppen av Viru street, og hele gamlebyen.
Flott og avslappende relaxavdeling i underetasjen. Steam og sauna. Jaccuzi, og basseng.
I tillegg kan nevnes: godt lydisolert vinduer, så lite bråk fra trafikk. Gode lystette gardiner, som gjør det godt å sove litt utover formiddagen. Vi bodde på 604, men tror dette gjelder alle rom.
Godt aircondition anlegg, så du kan velge din favoritt temperatur, og sove godt.
Vi kommer garantert tilbake, og anbefaler dette på det varmeste.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Steve T
Tendo L, General Manager på Hotel Palace Tallinn by TallinnHotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2018

Dear Steve T!

Thank you for choosing hotel Palace for your stay when visiting Tallinn.
It is only pleasure to read such a great feedback from your stay. I fully agree with the location of the hotel which is just great to discover around in the heart of Tallinn.

We hope your trip back to home went well and we can already welcome you back soon in Tallinn.

Best wishes,

Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Vi har vært utrolig fornøyd med oppholdet på the Palace fra start til slutt, alt fra hyggelig betjening, fine og rene rom til en flott relax-avdeling man kan slappe av i før middag. Beliggenheten er helt fantastisk med kort vei til gamlebyen og rommet vårt var svært stille uten noe lyd på nettene. Vi kommer helt klart tilbake neste gang vi drar til Tallinn!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 911kristinm

Dear Kristin M!

Thank you for choosing hotel Palace for your stay in Tallinn.
Just happy to see so positive feedback which is only pleasure to read. Thank you truly for everything.

We all wish you a wonderful end of summer season and hope to welcome you again back in Tallinn.

Best wishes,