Gratis avbestilling frem til 17.02.23
Gratis avbestilling frem til 18.02.23
Gratis avbestilling frem til 18.02.23
Destinia.comUSD 79
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Beliggenheten er utrolig bra, og spisestedet er fint..
Aircondition fungerer ikke så rommet luktet innestengt. Det er en haug med skrikende måker utenfor så ikke tenk på å åpne vinduet.
Frokosten er alt for dyr i forhold til hva du får.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, malinbp96
Anmeldt 28. mai 2018 via mobile enheter

Vi bodde her i mai 2018, en venninnegjeng. Greit hotell midt i gamlebyen. Litt slitt, men rent. Litt små rom, med dobbeltsenger. Hyggelige ansatte. Greie priser. Litt støy fra nabobar, men ellers helt fint.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, 858mtorres
Anmeldt 7. desember 2016 via mobile enheter

Utrolig sentralt, med gangavstand til alt. Likevel veldig rolig, ikke støy av noe slag. Grei standard. Gode senger. Hyggelig betjening. Vi kjøpte frokost. Ikke overdådig, men helt grei. Vi prøvde ikke restauranten.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, Busterud
Anmeldt 4. august 2016

Bodde to netter på dette hotellet, natt til lørdag og natt til søndag.

Får du rom i 4. etasje sørg for at dette vender ut mot parkeringsplassen.
Sola steiker på den andre siden da det er sør-vendt,
Rommet kokte da vi endelig fikk sjekke inn kl. 14:00.
Ingen mulighet til å oppgradere eller bytte rom. Fikk låne en bordvifte da det ikke finnes aircondition på dette hotellet.

Etter å ha hatt på bordviften og luftet ut oppdaget jeg at vinduet er ca. 1,5 meter unna en uteplass (takterasse) som holdt oppe med musikk og skrål til kl. 04:00 om morgenen.

Slitt vegg-til-vegg teppe og ingen safe på rommet.
Grei kvalitet på madrassen.
Stort og fint bad.
Rask og stabil WiFi.
Godt utvalg av TV kanaler.

Romtips: Ikke velg over 3. etasje om sommeren, da koker rommene.
Dato for oppholdet: august 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, tork387
Anmeldt 24. juli 2016 via mobile enheter

Bra beliggenhet i nedre del av gamlebyen, kort vei til Torget og mange spisesteder, buss/trikk til Kadriorg, stranden etc. Halve hotellet har utsikt rett i nabobyggets vegg. Stille område siden det ikke er utesteder akkurat i denne gaten. Frokostcafé og restaurant tilknyttet hotellet, og dagligvarebutikk rett rundt hjørnet.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, StMal