Gratis avbestilling frem til 05.06.22
Gratis avbestilling frem til 03.06.22
Agoda.com
Prestigia.comUSD 112
Anmeldt 30. juni 2018 via mobile enheter

Jeg liker at det ikke er teppe på rommet, og det stemmer her. Rom i 19. Etg med fin utsikt. Gode senger var det også. Badet er bra, med riktig fall i dusjen. Her var det også to lenestoler. Aircondition fungerte fint. Anbefales

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, InaMitt
Katrin J, Front Office Manager på Original Sokos Hotel Viru, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2018

Dear InaMitt

Thank you for your kind review and we are looking forward to welcoming you back soon.
Best wishes,
Katrin Järvan
Duty Manager

Anmeldt 28. august 2016 via mobile enheter

Tallin første skyskraper bærer preg av elde og slitasje. Beliggenheten er perfekt i forhold til gamlebyen og fra 18 ETF var det en storslått utsikt over havnen. Frokosten var ikke bor å skryte av utrivelig matsal. Skal dette overleve må man nok igangsette en omfattende renovering

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, 99vidare
AnuSoosaar, General Manager på Original Sokos Hotel Viru, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2016

Dear Vidar E,
thank you for your stay and for the feedback. The hotel really has been a landmark for 44 years and has been renovated for several times. The outfit is under architectural protection as the best example of 1960ties modernism era.
We hope to be better and better after every feedback - we are taking account of every single one and make improvements where needed. We looking forward to meet you again in our hotel!
Welcome back!
Sincerely yours

Anmeldt 14. mai 2016

Sokos Hotel Viru er et bra hotel med hyggelig betjening, god frokost, rent og pent! Jeg hadde et flott rom i 16etg. Flott utsikt, soloppgangen var flott. Vi prøvde restauranten i 1etg, pepperbiffen var bra den. Kommer gjerne tilbake!

Romtips: Rom med utsikt mot havnen.
Dato for oppholdet: mai 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, olen61
Anmeldt 6. oktober 2015

Bodde på business rom i 22 etasje. Fint rom med flott utsikt mot havnen. Bra utstyrt rom med god seng og stort bad med badekar. Stort utvalg og god kvalitet på frokost. Litt dårlig rengjort på rommet. Nært gamlebyen. Stort kjøpesenter under hotellet. Anbefaler en omvisning i KGB museet i hotellet!

Romtips: God utsikt litt opp i hotellet!
Dato for oppholdet: oktober 2015
Takk, Odd Arne H
AnuSoosaar, General Manager på Original Sokos Hotel Viru, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2015

Dear Odd Arne H,
We really appreciate Your encouraging words, it was our pleasure to have You as our guest!
We are sincerely glad that You enjoyed the stay and our beautiful views to town. I've asked our staff to concentrate more to every aspect in room service and I'm pretty sure the quality won't fail anymore.
There is much more to see and experience in Tallinn, for example our cabaret-season begins in 16th of October - You are very welcome to come back and stay with us!
Sincerely Yours

Anmeldt 13. august 2015 via mobile enheter

Et bra hotell. Ryddig pent og rent. Vi fikk familierom, og det var nok med plass til alle fire. Aerconditionen var ikke helt den beste, men det ble kaldt nok til at vi fikk sove :-)
Betjeningen var blid og hyggelig, og til en pris på 112 euro, fikk vi mye for pengene.

Dato for oppholdet: august 2015
Takk, 505tinan
AnuSoosaar, General Manager på Original Sokos Hotel Viru, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2015

Dear Tina N,
thank You and to Your family for the stay and for Your kind words!
I hope You enjoyed the stay in Tallinn and You find it interesting town to visit even more times! We are here ready to welcome and to serve You!
Velkommen tilbake!
Sincerely Yours