“Mye å se på”

Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Anbefalt lengde på besøk: 2-3 timer
Anmeldt 4 juli 2016 via mobile enheter

En fin tur. Vi gikk opp trappen ved uavhengigjetsmonumentet. Før vi nådde toppen ved katedralen fikk mellomste prøvd bueskyting , veldig gode instruktører og fint opplegg i ekte Robin Hood stil, diplom fikk han også. Ned tok vi turen gjennom Pike jag. En flott gåtur med mye å se på

Takk, karenmarieh

Anmeldt 14 juni 2016 via mobile enheter

Fin spasertur med noen flotte utsiktspunkter. Flotte bygninger der spesielt dørene ble lagt merke til. Turen rundt her er absolutt verdt å få med seg.

Takk, KJens1
Anmeldt 9 mai 2016 via mobile enheter

Mange ambassader ligger her. Flotte bygg og en fin spassertur. Går man ut på utkikksplassene får man eg god utsikt over gamlebyen og Tallinn ellers. Her er det mange turistgrupper som vandrer rundt så ikke bli overrasket om du må gå litt i kø.

Takk, Silje V
Anmeldt 4 mai 2016

Vi ( ektepar 57 og 60) bodde på Economy Hotel rett ved jernbanestasjonen. Derfra var det ikke så mange meter bort til der hvor oppoverbakken startet. Pytt, pytt, - den oppoverbakken var ikke lang, men absolutt verdt anstrengelsen.

Takk, Trude3
Anmeldt 30 mars 2016

Fin utsiktsplass over Tallinn, Passer godt for deg som liker brosten.
Gamle kirker, hus og små buttikker. Suverni sjapper og kafeer.
Vel værd en spaser tur, sikkert vest om våren/sommer.

Takk, Jan Ove B

Reisende som så på Toompea-åsen, så også på

Har du vært i Toompea-åsen? Del dine erfaringer!