Ulike måter å oppleve Rådhusplassen på
Anmeldt 25. oktober 2018

Vi var 8 stykker der på foreningstur.ei langhelg.Hadde veldig trivelig med god mat og drikke.Noen av oss benyttet anledningen til å gå til tannlege, noe som er veldig billig der borte.Meget moderne klinikker og meget dyktige/proffe tannleger.Trivelig by med trivelige folk.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Arnt K
Anmeldt 29. september 2018

På denne plassen skjer det mye, hele tiden. mange goder restauranter, men i overkant dyre. Beveg deg litt utenfor gamlebyen, så blir det straks billigere. Men selve plassen fortjener virkelig et besøk.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, jippi j
Anmeldt 17. september 2018

Rundt hele torget ligger restaurantene tett og det er mye å velge i. Av og til er det også marked her og da er torget fullt av boder med diverse varer.
På denne turen benyttet vi flere av stedene som ligger i tilknytning til torget og alt holdt bra standard.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, jechstra
Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Helt ok Rådhusplass- fint i seg selv med mange restauranter. Noe folk som har klesdrakter inspirere av middelalderen, men gjerne som reklame. ikke noe spesielt utover dette.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, tinahN3514PC
Anmeldt 26. juni 2018 via mobile enheter

Utrolig koselig sted med masse gode restauranter, fin stemning og pene, samt fascinerende bygninger.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, 612annikenw