Anmeldt 29. september 2016 via mobile enheter

Hotellet var fint men det var mye støy fra gate og omgivelsene. Det var ekstremt varmt på rommet men en kunne ikke lufte pga trafikkstøyen. God beliggenhet rett ved gamlebyen. Rent og ryddig. OK frokost, selv om det var litt tynt med pålegg.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, Stein_Nost
Anmeldt 28. september 2016

Fine rom. Superior er romslig. Mye støy fra trafikk og omliggende områder. Ok frokost, men heller ikke mer. Det manglet alltid noe. Veldig fin Pub på andre siden av gata. 10 min gange til gamlebyen. Service var ok.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, j0niversen
Anmeldt 18. juli 2016 via mobile enheter

Hotellet er i nærheten av sentrum . Rommet vi fikk var med helt greit størrelse.renholdet var også gelt greit Vi fikk også balkong men utsikten var ikke noe særlig.helt greit frokostbufee.
Hotellet er midt på treet og mer enn tre stjerners hotell..
Det beste ved hotellet var restauranten og spesielt en servitrise som var veldig profesjonell og hyggelig.

Dato for oppholdet: august 2015
Takk, blushhhh
Anmeldt 4. april 2016 via mobile enheter

Weekend tur til Tallinn sammen med kjæresten og et vennepar. Hotellet er fint og rent. Fine rom, badet er fint og med badekar. Betjeningen er hyggelig og snakker bra engelsk. Hotellfrokosten var helt ok. Hotellet ligger et steinkast unna gamlebyen, og ca 20 min gange fra de store kjøpesentrene som Stockmann og Viru, noe som passet oss veldig bra. Kjekt å gå litt rundt rundt så får man sett seg litt rundt også. Hotellet ligger 10 med taxi fra flyplassen. OBS! Liten advarsel ang taxi. Vi satteoss inn i den første taxin tilgjengelig på flyplassen, og endte med å betale 25 euro. Fant ut senere at en slik tur koster rundt 10 euro. Ble tipset av hotellbetjeningen at Tulika var et seriøst og billig selskap, så vi brukte dem resten av turen.

Dato for oppholdet: april 2016
Takk, Duy D
Anmeldt 16. januar 2016 via mobile enheter

Hyggelig hotell med fine rom, gode senger, rent og pent;-) Bar/resepsjons området burde vært litt større. God mat på cafe'n og helt grei frokost som er åpen til kl. 11 i helgene.

Personalet var veldig hjelpsomme og hyggelige.

Ligger fint til i forhold til gamlebyen.

Dato for oppholdet: januar 2016
Takk, 228lindaj