Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Vi var tre venninner på tur i 5 dager. Hotellet hadde veldig bra beliggenhet, men det var ekstremt skittent! Det var mugg på taket i dusjen, skittene merker på veggene og gardinene. Senga var behagelig, men ganske liten for to personer. Servicen var gjennomsnittlig, men ikke noe spesielt. Frokosten i helgene var ganske dårlig, men god i hverdagen. Hadde ikke valgt dette igjen.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Rafeha K
Anmeldt 3. oktober 2018

Fint hotell, flott beliggenhet. 5 minutters gange til nesten alt. Vi var en familie på 10, med baby, tenåring og voksne. Fine rom, suiten var fin men litt slitt. Frokosten var bra, men varmmaten kunne vært varmere.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 744elisabeth
Anmeldt 11. november 2017 via mobile enheter

Veldig hyggelig personale, fint hotellrom (med deler av vegg som er fra 14th century), badekar, god frokost og det beste sengetøyet ever (aka veldig mykt). Sengetøyet i seg selv er verdt ett nytt besøk på dette hotellet.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, Lillemy84
Anmeldt 4. november 2016 via mobile enheter

Jeg kunne ikke ha funnet et bedre hotell i Tallinn. Rett ved Rådhusplassen i gamlebyen og bare få skritt fra butikker, ølhus,restauranter og severdigheter. Flott service, rent og hyggelig.
I kjelleren ligger en koselig italiensk restaurant drevet av Fausto Butelli og kona. Veldig god mat og generøse porsjoner. Vi hadde en hyggelig kveld der.

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, Stella O
Anmeldt 23. august 2016

Hotellet er bygget i det som var et gammelt handelshus. Flotte og romslige rom i varierende prisklasser. God service fra ansatte og god frokost inkludert i prisen.
Hotellet ligger midt i gamlebyen, og er dermed nært til en rekke severdigheter og gode spisesteder.

Romtips: Ulike romtyper og suiter. Rolig og uten støy.
Dato for oppholdet: august 2016
Takk, Grolind