3 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 96
eDreamsUSD 91
Orbitz.comUSD 96
Anmeldt 30. mai 2018

Fantastisk beliggenhet. Supert renhold, nydelig mat, meget hyggelig personale. Dette hotellet er noe av det bedre vi har vært på. Stort fint rom med grei seng, stille og rolig. Vi måtte sjekke ut før frokost, og da sto det en pose i resepsjonen med mat, drikke og frukt som vi kunne ta med. Anbefales 100% av oss.

Romtips: Ta gjerne kontakt på forhånd, men tror de fleste rommene er fine. Stille og rolig.
Takk, tgrunnfo
Kai K, General Manager på Rixwell Collection Savoy Boutique Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juni 2018

Dear tgrunnfo,

Thank you for choosing Savoy Boutique Hotel for your stay in Tallinn and thank you for taking time to share your lovely feedback with us. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us.
Your review is a real support and motivator for whole team and we are very grateful for that.

Thank you, tgrunnfo once more for your feedback and we are looking forward to welcoming you on your next stay with us.

Warmest Regards,

Anmeldt 21. mai 2018

Sentralt og trivelig hotell. Enkel men god frokost, hyggelig personale.Bortsett fra att badet hadde kun badekar(ikke dusjkabinett), så var vi veldig fornøyd med rommet. Kort avstand til alle severdigheter
i gamlebyen.

Takk, agnarhavdal
Kai K, General Manager på Rixwell Collection Savoy Boutique Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. mai 2018

Dear agnarhavdal,

Thank you for choosing Savoy Boutique Hotel for your stay in Tallinn and thank you for taking time to share your feedback with us. We are pleased to know that you enjoyed your stay with us and we are happy to hear great feedback about our staff.
We wish you a warm welcome in Tallinn again!

Warmest Regards,

Anmeldt 15. mai 2018

Perfekt beliggenheit , 4 minuttar å gå frå Rådhusplassen. Topp service, god frokost, god service og reint. Litt ttrekk for størrelse på rom og kvalitet på seng, men utsikten frå 6. etasje kompansete omtrent for dette trekket!! Alt i alt veldig fornøgd

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, lhegge
Kai K, General Manager på Rixwell Collection Savoy Boutique Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. mai 2018

Dear lhegge,

Thank you for your lovely review about your experience at Savoy Boutique Hotel in Tallinn.
Our entire team are thrilled to see that you enjoyed your stay so much.
We wish you a warm welcome in Tallinn again!

With kind regards,

Anmeldt 18. juli 2017 via mobile enheter

Et meget hyggelig hotell. God, men ikke så veldig spennende frokost. Kunst til salgs i spisesalen. Hyggelig hotellbar og vi hadde et flott og stort rom. Lite trafikk og støy utenfor. Litt liten heis, men god bred trapp. Taxi rett utenfor.

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, 906gudrunf
Anmeldt 12. juni 2017

Et veldig bra hotell, liggende sentralt i gamlebyen. Rommet var fint med bra renhold. Badet var fint og rent. Masse såpe, shampo og annet . Frokosten var god, med variert utvalg. Vær obs på taxi, vi ble spurt når vi kom til flyplassen om vi ville ha transport, og ble med "pirattaxi" , endte med at vi måtte betale 4 ganger så mye som på hjemturen fra hotellet , da med ordentlig taxi.

Dato for oppholdet: juni 2017
  • Reisetype: Reiste med venner