Hotel Palace(Tallinn)
Swissotel Tallinn(Tallinn)
  • Svømmebasseng
  • Gratis parkering
Anmeldt 1. mai 2017 via mobile enheter

Fantastisk hotell midt i hjertet av gamlebyen! God service, bra spa og bra mat. Middagen var litt dyr i forhold til en restaurant ute, men likevel verdt det. Bra standard på rommene. Det var også bra renhold.

Opphold: april 2017, reiste som et par
Takk, Camilla W
Anmeldt 11. mai 2016 via mobile enheter

Hotelle ligger sentralt i gamlebyen. Vi sov med åpent vindu, og ble aldri vekket. Servicen er blant det beste vi har opplevd. Styr likevel unna mat og drikke der. Det var dobbel pris, og ikke noe bedre mat enn rett over gaten. Spa var deilig etter dagens vandring.

Opphold: mai 2016, reiste med familie
Takk, TorgeirJac
Anmeldt 27. mars 2016 via mobile enheter

Vi bodde tre netter på dette hotellet, og vi likte alt ved det. Flinke og hyggelig ansatte, spaet var supert, rene og fine rom og det ligger veldig sentralt i gamlebyen - her er det gåavstand til det meste.

Vi fikk velge mellom tre rom ved innsjekk og valgte et i 6. etasje. Ikke særlig utsikt, men det gjorde absolutt ingenting. Rommene er store og av nyere standard.

Frokosten var fantastisk. Alt man trenger til frokosten, pluss litt til (prosecco!).

Vi fikk dessverre ikke anledning til å spise på restauranten på kveldstid, det ville jeg gjort hvis jeg skulle reist tilbake.

Dette hotellet vil jeg anbefale til alle som besøker byen!

Opphold: mars 2016, reiste som et par
1  Takk, ChristineBre
Anmeldt 22. desember 2015 via mobile enheter

Fantastisk hotell! Vi hadde veldig stort rom med stort bad + badekar! Stille og rolig område. Meget sentral beliggenhet midt i gamle byen - kort vei til alt. Topp personale. Bra frokost, bare pass på så du ikke kommer i siste liten, da er det meste tomt og blir ikke fylt opp. Deilig med "champagne" til frokost.

Opphold: desember 2015, reiste som et par
Takk, Marktann
Anmeldt 24. november 2015

Helt supert hotell. Reint, super service, nydelig basseng, avslappende og koselig. Rommene var store og badet helt supert :) Flott beliggenhet til shopping, og restauranter. Anbefales på det sterkeste.

Opphold: desember 2014
Takk, ihpNorway
Irmela H, General Manager på Hotel Telegraaf, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. november 2015

Dear ihpNorway,

Thank you for your kind words and the recommendation, it is highly valued!
If your travels bring you back to Tallinn we would be more than happy to welcome you again in Hotel Telegraaf, in Elemis Spa and in Restaurant Tchaikovsky!

Yours sincerely,
I. Heinsius