“Super fint hotell”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 8 sider til!
Hotel Telegraaf
Nr. 4 av 86 hoteller i Tallinn
Anmeldt 23 juli 2017 via mobile enheter

Vi bodde på dette hotellet i 1 dag, vi ble tatt veldig godt imot! Vi hadde mistet vår veske på flyet, de ringte og ordnet opp og fikk vesken tilbake for oss:) Vi oppgraderte rommet og fikk en superfin suite! Kjempe koselig sted! Vi testet også ut resturanten på hotellet, det var noe av den beste maten vi har spist i Tallinn:) Virkelig verdt pengene! Spa avdelingen på hotellet var gratis, og det var helt nyoppusset, superfresht! Alle som jobbet på hotellet var veldig hyggelige og passet godt på oss! anbefales på det varmeste:)

Opphold: juli 2017, reiste med venner
Takk, Charlotte L
Anton J, General Manager på Hotel Telegraaf, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14 august 2017

Dear Charlotte,

Thank you for taking the time to write a review in regards to your recent stay at the Hotel Telegraaf, Autograph Collection.

As we pride ourselves on delivering a memorable hotel experience during your travels, we have reached our goal during your recent stay. We have shared your feedback with the hotel team to congratulate them on their superb service.

It was a pleasure reading your comments about the room, service and food in the Restaurant Tchaikovsky. Once again, thank you for your valued feedback and we hope to serve you again whenever your travels bring you back to Tallinn.

Sincerely,

Anton Jolkin
General Manager

Anmeldt 2 juni 2017

Veldig bra rom og serviceinnstilt personale. Stort og komfortabelt rom med sofa, lenestol og air-conditioning. Renhold og vedlikehold var perfekt. Hotellet ligger veldig sentralt i gamlebyen. Kommer gjerne tilbake.

• Opphold: mai 2017, reiste som et par
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Ole E. O
Anmeldt 1 mai 2017 via mobile enheter

Fantastisk hotell midt i hjertet av gamlebyen! God service, bra spa og bra mat. Middagen var litt dyr i forhold til en restaurant ute, men likevel verdt det. Bra standard på rommene. Det var også bra renhold.

Opphold: april 2017, reiste som et par
Takk, Camilla W
Anmeldt 11 mai 2016 via mobile enheter

Hotelle ligger sentralt i gamlebyen. Vi sov med åpent vindu, og ble aldri vekket. Servicen er blant det beste vi har opplevd. Styr likevel unna mat og drikke der. Det var dobbel pris, og ikke noe bedre mat enn rett over gaten. Spa var deilig etter dagens vandring.

Opphold: mai 2016, reiste med familie
Takk, TorgeirJac
Anmeldt 27 mars 2016 via mobile enheter

Vi bodde tre netter på dette hotellet, og vi likte alt ved det. Flinke og hyggelig ansatte, spaet var supert, rene og fine rom og det ligger veldig sentralt i gamlebyen - her er det gåavstand til det meste.

Vi fikk velge mellom tre rom ved innsjekk og valgte et i 6. etasje. Ikke særlig utsikt, men det gjorde absolutt ingenting. Rommene er store og av nyere standard.

Frokosten var fantastisk. Alt man trenger til frokosten, pluss litt til (prosecco!).

Vi fikk dessverre ikke anledning til å spise på restauranten på kveldstid, det ville jeg gjort hvis jeg skulle reist tilbake.

Dette hotellet vil jeg anbefale til alle som besøker byen!

Opphold: mars 2016, reiste som et par
1  Takk, ChristineBre
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Tallinn hotellene
0,6 km unna
Hotel Schlossle
Nr. 12 av 86 i Tallinn
566 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Hotel Telegraaf? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Hotel Telegraaf

Adresse: Vene 9, Tallinn 10123, Estland
Beliggenhet: Estland > Harju County > Tallinn
Fasiliteter:
Bar/salong Forretningssenter med Internett-tilgang Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Kjæledyr tillatt (hunder/husdyr velkommen) Restaurant Romservice Transporttjeneste Spa Suiter Svømmebasseng Rullestoltilgang Transport til flyplass
Hotellstil:
Nr.2 romantisk hotell i Tallinn
Nr.2 spahotell i Tallinn
Nr.3 forretningshotell i Tallinn
Nr.4 luksushotell i Tallinn
Prisnivå: kr 1 022 - kr 3 471 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:5 stjerne — Hotel Telegraaf 5*
Antall rom: 86
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Booking.com, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Hotel Telegraaf. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Telegraaf Hotel Tallinn

Er dette din oppføring på TripAdvisor?