Anmeldt 2. juni 2017

Veldig bra rom og serviceinnstilt personale. Stort og komfortabelt rom med sofa, lenestol og air-conditioning. Renhold og vedlikehold var perfekt. Hotellet ligger veldig sentralt i gamlebyen. Kommer gjerne tilbake.

• Opphold: mai 2017, reiste som et par
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Ole E. O
Anmeldt 1. mai 2017 via mobile enheter

Fantastisk hotell midt i hjertet av gamlebyen! God service, bra spa og bra mat. Middagen var litt dyr i forhold til en restaurant ute, men likevel verdt det. Bra standard på rommene. Det var også bra renhold.

Opphold: april 2017, reiste som et par
Takk, CamillaW275
Anmeldt 11. mai 2016 via mobile enheter

Hotelle ligger sentralt i gamlebyen. Vi sov med åpent vindu, og ble aldri vekket. Servicen er blant det beste vi har opplevd. Styr likevel unna mat og drikke der. Det var dobbel pris, og ikke noe bedre mat enn rett over gaten. Spa var deilig etter dagens vandring.

Opphold: mai 2016, reiste med familie
Takk, Torgeir J
Anmeldt 27. mars 2016 via mobile enheter

Vi bodde tre netter på dette hotellet, og vi likte alt ved det. Flinke og hyggelig ansatte, spaet var supert, rene og fine rom og det ligger veldig sentralt i gamlebyen - her er det gåavstand til det meste.

Vi fikk velge mellom tre rom ved innsjekk og valgte et i 6. etasje. Ikke særlig utsikt, men det gjorde absolutt ingenting. Rommene er store og av nyere standard.

Frokosten var fantastisk. Alt man trenger til frokosten, pluss litt til (prosecco!).

Vi fikk dessverre ikke anledning til å spise på restauranten på kveldstid, det ville jeg gjort hvis jeg skulle reist tilbake.

Dette hotellet vil jeg anbefale til alle som besøker byen!

Opphold: mars 2016, reiste som et par
1  Takk, ChristineBre
Anmeldt 22. desember 2015 via mobile enheter

Fantastisk hotell! Vi hadde veldig stort rom med stort bad + badekar! Stille og rolig område. Meget sentral beliggenhet midt i gamle byen - kort vei til alt. Topp personale. Bra frokost, bare pass på så du ikke kommer i siste liten, da er det meste tomt og blir ikke fylt opp. Deilig med "champagne" til frokost.

Opphold: desember 2015, reiste som et par
Takk, Marktann