FindHotel
SwissotelUSD 113
Anmeldt 2. mars 2020 via mobile enheter

Flott hotell og hyggelige ansatte.Har bodd der 4 ganger.Like fornøyd hver gang.Deilige spabehandlinger.Nydelig frokost. Spiste en flott middag med kalv i 30 etg.Fikk også servert en frisk og god Passionfruit Virgin Mojito uten alkohol.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, EnidVroniKrogS
Anmeldt 18. februar 2020 via mobile enheter

Bodde på Swissotel i 5 dager. Luksushotell med god frokost og mye å velge mellom. Spaet var rent og fint. Vi spurte da vi ankom hotellet om å få rom litt opp i høyden, da fikk vi 20. Etasje med utsikt over havnen (dette hadde vi betalt for på forhånd). Kjempe fint!

Minus for at sengene er utrolig harde og har vondt i nakke og rygg etter flere netter, men putene var fantastisk og anbefaler hotellet på det varmeste!

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, maiaulrikke
STL_Swissotel, General Manager på Swissotel Tallinn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. februar 2020

Dear Guest,
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Swissôtel Tallinn.
We are delighted to read that you had an excellent stay and enjoyed your visit at our hotel. For next time please be noted that we have selection of bed cover mattresses free of charge.
We hope to welcome you back in Swissotel Tallinn soon!

Swissotel Tallinn General Manager

Anmeldt 25. desember 2019 via mobile enheter

Har bodd på mange hoteller i Tallinn og er nok kommet til at Swissotel trolig er best i byen. Få minutter gåavstand til gamlebyen og de største kjøpesentrene. Hotellet har store hyggelige rom helt fritt for 80-talls tepper og trist møblement. Hyggelig frokost restaurant med god Mar i godt utvalg. Servicen er veldig bra både i resepsjon og restauranten. Prisene på rom er også ok og value for money er mye bedre ift de kjipe dyre hotellene du får med en gang du er innenfor byportene 5 minutter gåavstand unna.

Dato for oppholdet: desember 2019
2  Takk, Oivind_oivind
STL_Swissotel, General Manager på Swissotel Tallinn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. desember 2019

Dear Guest,
Thank you for this excellent review! We are extremely happy that you had a memorable stay with us. We truly appreciate your kind words towards our restaurant and team. We are looking forward to the opportunity to welcome you back to Swissotel Tallinn soon enough!

Swissotel Tallinn General Manager

Anmeldt 30. juli 2019

Et moderne, nytt og praktfullt hotell. Ligger i gangavstand fra Gamle byen. Ble proft mottatt i resepsjonen av en meget hyggelig dame. Vi fikk oss en skikkelig overraskelse da vi kom opp på rommet i 17 etasje.. Stort og luftig med utsikt mot havnen. Meget bra renhold. Et flott bad med moderne badekar! Det er sjelden å få på hotellene i dag. Topp frokost med rikt utvalg og hyggelig betjening. Flott bar på toppen av hotellet med en fantastisk barmeny. SPA avdeling med oppvarmet basseng. Vi har kun en liten minus med rommet, det var kun en stol på rommet i tillegg til kontorstol. Skulle vært en til, det er det plass til i det romslige rommet. Topp hotell, vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, okf123
STL_Swissotel, General Manager på Swissotel Tallinn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2019

Dear Guest,

Thank you so much for this great review!
There are no words to describe how rewarding is to read such a positive feedback.
I will definitely share this review also with our team members.

We hope that we are able to welcome you back in Swissotel Tallinn soon!

Swissotel Tallinn General manager

Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger bra til, bare noen minutter med Taxi eller 15 min gange fra sentrum.
Jeg spurte i resepsjonen ved ankomst om å få badekar, det fikk jeg. Helt topp med varmt bad etter å ha gått i kulde i noen timer ...
Stor god seng og fritt valg av forskjellige puter..
Stort soverom og stort bad.,
Det som var et minus var at rommet var litt for
varmt på natten.. fikk ikke gradene under 19,8.
Vi sa i fra men de kunne ikke gjøre noe med det...
Ellers helt topp!
Et godt tips er å spise middag på restauranten i 30 etg på Hotellet.
Den beste opplevelsen jeg noensinne har hatt!!
verd hver krone!
Alt i alt helt topp!!
ANBEFALES

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, 214anneelisabethe
STL_Swissotel, Public Relations Manager på Swissotel Tallinn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2018

Dear guest,

Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Swissôtel Tallinn. We are happy that you found several positive things to point out. It is lovely to read that you took the time to visit our Horisont restaurant and enjoyed it! We appreciate you took the time to write this kind review and hope to welcome you back here soon! In the meanwhile, remain with our best wishes.

Swissôtel Tallinn management