“God mat”

Pegasus
Bestill bord
Vurdert som nr. 36 av 1 206 Restauranter i Tallinn
Kjøkken: Europeisk, Skandinavisk
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Ypperlig service og god mat. Absolutt et sted å anbefale for å spise en god middag. Ligger meget sentralt

Takk, rtv10

Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Dette er ingen turistfelle, med et sted med god mat til fornuftige priser. Servicen er god, men noe trangt mellom enkelte bord. Be om vindusbord da dette gir en bedre opplevelse av stedet.

Takk, egilsen
Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Var anbefalt av hotellet å prøve Pegasus. Det var en skikkelig god matopplevelse. Anbefales både med tanke på mat, vin og service

Dato for besøk: august 2018
Takk, vidarao
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig og hipt sted. Sentral beliggenhet ved gamlebyen. Hyggelig og bra service. Få retter å velge mellom. Litt vanskelig å skjønne menyen, så vi bommet på middagen. Fikk servert en vegetarrett med en rar smak. Vi orket ikke å spise opp desverre på grunn av smaken. Det var litt skuffende.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, CharlotteSmuk
Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Grunnet mye positiv omtale hadde jeg høye forventninger. Innfridde ikke helt. Fikk etterhvert et fint vindusbord, men det var veldig varmt i lokalet. Spiste entrecôte. Mye smak, litt for mye. Det manglet poteter for å balansere smakene. En litt ung urutinert kelner.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, olej_rgenr

Reisende som så på Pegasus, så også på

Tallinn, Harju County

Har du vært i Pegasus? Del dine erfaringer!