Agoda.com
Anmeldt 15. september 2019 via mobile enheter

Helt middels hotell. Ganske Slitt og gammelt. Kaffe og juice svært utvannet, ellers grei nok frokost. Servicen var bra og personalet hyggelig. Det beste var beliggenheten, lå sentralt med shopping, restauranter og gamlebyen rett i nærheten. Rimelig hotell, så ikke å forvente all verden.
Totalopplevelsen var grei.

Dato for oppholdet: september 2019
2  Takk, AnitaSvendsvoll
Anmeldt 3. mai 2018

Et hotell på det jevne, ingenting jeg vil huske. Beliggenheten er det mest positive bare et steinkast fra Gamlebyen og severdighetene. Ellers et middels rom og lite å gjøre på hotellet. TV stort sett med uinteressante kanaler. Ikke safe på rommet. Ikke helt gode muligheter for lufting om natta så det ble varmt

Dato for oppholdet: april 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, John Billy N
Anmeldt 15. august 2016

Dato for oppholdet: august 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Amoma.com
Anmeldt 10. september 2015 via mobile enheter

Dette kan se ut som et bra hotell på nettsidene, men når du kommer dit så blir du møtt av resepsjonister som virker brydd av at du ønsker å sjekke inn.
Bortsett fra det så er hotellet greit, sengene er harde og rommene trenger litt oppfriskning. Hotellet ligger ved en hovedvei, så derfor bråker det en del for dem som ønsker å sove litt lenger enn til klokken 07:00 om morgenen.
Dem har en karaokebar på bakkeplan, servicen der er bra nok på et sånt sted og drinkene er ikke så værst.

Dato for oppholdet: september 2015
2  Takk, joacimh728
Anmeldt 9. september 2015 via mobile enheter

Hotellet i seg selv er greit og det er billig så ikke noe mer enn forventet. Personalet var ikke veldig imøtekommende og maten på restauranten var grei. Karaokebaren var det hyggelig bartender og Ok drinker.
Skal du på guttetur eller bare skal sove på rommet fungerer det fint, det positivt var at de hadde røykerom.

Dato for oppholdet: september 2015
Takk, 556glenng