Expedia.comUSD 96
Vio.com
ZenHotels.comUSD 103
Anmeldt 7. oktober 2018

Vi er kjempe fornøyd med vårt opphold. Hyggelig atmosfære og renslig. Selve resepsjonsområdet er veldig moderne og trivelig. Rommene bar preg av slitasje og var litt utdatert, men de hadde både vannkoker, safe, gode senger, minibar, strykemuligheter, hårføner for å nevne noe. Rommene var virkelig store i forhold til andre steder der vi har vært. Vi bodde i sjette etage og heisen var kjempe hurtig. Mye forskjellig utvalg av god mat til frokost. Taxi fra hotellet og til flyplassen kom på 8 euro, kjempe fornøyd med det også.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, LindaH78
MirceaS111, Front Office Manager på Hestia Hotel Europa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2018

Hello,

Thank you for staying in Hestia Hotel Europa and thank you for your kind review.

We are happy to that you were pleased with your stay in our hotel.

We hope to see you again,

Anmeldt 3. mai 2017

Flott hotell på alle måter. Enkel men god frokost. God mat i restauranten som vi prøvde en kveld. Alt var bra, bortsett fra været. Litt tidlig å reise til Tallinn i april hvis du vil ha sol og varme. Men, vi var jo heldige allikevel som bodde på dette flotte hotellet. Hitt kommer vi tilbake. Stille og rolig med gangavstand til "gamlebyen". Alt i alt, noen fine dager på dette flotte hotellet.

Romtips: Rom med balkong mot lystbåt havna.
Dato for oppholdet: april 2017
1  Takk, haakon1945
Henri K, Front Office Manager på Hestia Hotel Europa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mai 2017

Hello.

Thank you for staying in Hotel Euroopa and thank you for your review.

It is pleasent to hear that you were satisfied with the hotel's restaurant Olive.

We hope to see you again.

Best wishes,
Henri Kilk / Front Office Manager

Anmeldt 15. oktober 2012

Fine rom, fin beliggenhet med flott utsikt til havna, ca 15 min å gå til gamlebyen og kjempe god service.
Hotellet har egen shuttelbuss som kjører gjestene til og fra gamlebyen på bestilling for kun 1 euro pr.pers. De henter også på natta hvis man har vært på byen.
Utrolig bra service :-)

Romtips: store, fine dobbeltrom. Flott utsikt til havna.
Dato for oppholdet: oktober 2012
Takk, Verasu
Mircea Siman, Guest Services / Front Office på Hestia Hotel Europa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. mai 2021

Hello,

Thank you for staying in Hestia Hotel Europa and thank you for your detailed review.

Anmeldt 17. juli 2012

Hotellet hadde bra beliggenhet med kort gangavstand fra gamlebyen (ca 10-15 min.) og lå rett ved siden av et lite kjøpesenter med matbutikk. Rommet var lyst, rent og trivelig og personalet var hjelpsomme. Frokosten var god, med veldig mye og velge i. Alt i alt er jeg veldig fornøyd med dette hotellet, og er man så heldig å få et rom som vender ut mot havna, får man en super utsikt også ;)

Dato for oppholdet: juni 2012
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Hotell.no
1  Takk, Berit473

Anmeldt 19. desember 2011

Første gang i Tallin og da valgte jeg dette hotellet! Likte det veldig godt!! Veldig store og fine rom!! Fin beliggenhet ved havna, ikke langt inn til sentrum. Helt OK mat til frokost.

Dato for oppholdet: juli 2011
  • Reisetype: Reiste alene