TripadvisorUSD 57
FindHotel
Anmeldt 8. oktober 2018

Super beliggenhet midt i gamlebyen. Det var ikke spesielt god service, vi klagde på kloakklukt på rommet, (som var veeeldig lite, og flatskjermen så ut som et nettbrett med veggoppheng) og måtte purre det opp før det kom en vaktmester som ikke kunne engelsk og åpnet et vindu over døren (som vi ikke visste om) Da jeg så litt uforstående på han gikk han og hentet en propp og satte i vasken på badet hvor det ikke var propp fra før. Vel, det hjalp, og vi gjorde ikke noe mer med saken. Ellers var det et veldig koselig og gammelt labyrint-hotell med masse smale ganger og trapper og sikkert rom i alle mulige slags størrelser og utforminger. Rent var det overalt. Frokosten var kjedelig, ingen juice, bare saft, vann og melk. Ost og skinke til pålegg, og hardkokt egg. Har ingen andre frokoster i Estland å sammenligne med, kan godt være at det var normalen. Kaffen var kjempegod, som den var alle andre steder vi besøkte i Tallin også.

Romtips: En god del rom er nok uten vindu.
Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 723vigdisj
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Er ett gammelt hotell sentralt i byen. Kort vei til de fleste attraksjoner. Var fornøyd med rommet. Har tatt vare på gammel arkitektur. Var rent og alt virket i orden. Men vær klar over at det er en den trapper og ikke egnet for alle.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 539jensr
Anmeldt 2. januar 2018

Dette er et hotell som burde vært under kategorien "enkel overnatting", og ikke 4 stjerners hotell. Alt er bare håpeløst med dårlig service og krinkelkroketrapper overalt. Frokosten er kokt skinke og ost. Brannalarmen gikk midt på natten, og vi som bodde i 1. etasje styrtet ut. Det viste seg at det var falsk alarm, men venner av oss som bodde i øverste etasje hadde ikke hørt alarmen i det hele tatt. Jeg anbefaler IKKE dette hotellet!!!

Dato for oppholdet: desember 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, bebaa60
Anmeldt 12. oktober 2017 via mobile enheter

Dette er et hotell som ikke holder mål. Da vi skulle sjekke inn ble vi tilbudt rom uten vindu, da dette ikke var aktuelt fikk vi rom i 5 etasje uten heis. Det var smale trapper, lange korridorer rett og slett vanskelig å finne fram. Frokosten var helt forferdelig og aldri et smil å få resepsjonen.
Det eneste positive var at det var rent, rimelig og fin beliggenhet. Det kostet ca 600 kr pr natt for 2.
Har man dårlig råd og ikke finner noe annet, så overlever man dette hotellet. Men husk å be om vindu og de rommene for tre personer er litt bedre.

Vi skal ikke tilbake.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, solobrus g
Anmeldt 23. september 2017 via mobile enheter

Hotellet ble bestilt for en gruppe, anbefalt av et reisebyrå. Imidlertid fikk vi "kalde føtter" da vi på forhånd leste mange negative kommentarer. Dette gjaldt støy,frokost og slitte rom. Beliggenheten fikk jevnt over positiv omtale. Vi fikk ikke byttet hotell,men ble lovet rom i 2 eller 3 etg. Rommene var igrunnen ok. Gode senger og bra rengjøring. Store vinduer med bra lufting. Dette var et opphold fra mandag til fredag og vi unngikk nok støy fra nattklubben de fleste kveldene. Torsdag var det endel bråk utover natta. Det er et stort minus at det ikke finnes heis, og gangene er uoversiktlige. Men ganske sjarmerende. Frokosten er enkel og bleik, men grei nok. Personalet hadde vi ikke så mye forhold til, da vi hadde en utmerket guide som ordnet raskt opp med det meste.
Kunne nok tenke meg å bo der igjen, da beliggenheten var helt super.
Men hotellet trenger nok snart en grundige oppgradering. Spesielt i inngang og resepsjon. For ikke å snakke om ved en eventuell brannsituasjon.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, TA276