“Middag”
Anmeldelse av Scheeli Restaurant

Scheeli Restaurant
Vurdert som nr. 19 av 1 293 Restauranter i Tallinn
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Nydelig mat. Anbefaler lam . Flott atmosfære, veldig trivelig betjening og ikke minst, koselig musikk på en fredagskveld. Må bare prøves.

Takk, Liv-Unni A

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Når man komme opp trappen til denne unike restauranten i Jugendstil kan man muligens undre seg pånhva man har begitt seg ut på nå.
Men ikke la skinnet bedra.
Dette er en perle av en restaurant. Fantastisk mat, nydelig personalet og en pianist som rammer det hele inn på en superb måte.
Vi lot oss sjarmere og det til gangs. Når kvelden avrundes med en gratis drink og servitøren viser deg veien til si favorittpub rett over gata, ja da blir det hele magisk.
Vel verdt et besøk!

Takk, Anne M
Anmeldt 8. oktober 2018

Veldig rart at det var så lite mennesker her. Maten var helt nydelig, hyggelige, litt stive lokaler og hyggelig og flink betjening. Det ga oss en følelse av et selskapslokale fra krigen som vi har opplevd det på film. Vi spiste hvit fisk, nydelig tilberedt og nydelig tilbehør.

Takk, 723vigdisj
Scheeli R, Public Relations Manager på Scheeli Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. oktober 2018

Thank You for Your kind word!

Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Det lokalet fører oss femti år tilbake i tid, og med nostalgisk pianomusikk i bakgrunnen skaper det god stemning for en bedre aften. Hyggelig betjening og alminnelig god mat gjorde at vi sa oss godt fornøyd med kvelden uten å føle at vi gravde for dypt i lommeboken. Ligger meget sentralt i gammelbyen.

1  Takk, egilsen

Thank You for those kind words! We hope You will be back some day! :)

Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Spiste her siste feriekvelden etter to andre uheldige restaurantbesøk. Endelig traff vi med restaurantvalg! Kelneren kom raskt bort til oss med et smil og vennlighet. Han forklarte oss rettene fra menyen og kom med anbefalinger. Nydelig forrett (scampi med kaviar), fantastisk hovedrett (and) og deiligste pavlovaen jeg noen gang har smakt. Maten kom etter hverandre med lite ventetid. Kelneren hadde også gode vin- og øl anbefalinger til maten. Og ikke minst: reine og delikate toaletter! Anbefales absolutt på det sterkeste!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Inger Ø
Scheeli R, Public Relations Manager på Scheeli Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2018

We are so happy to hear You enjoyed Your evening at Scheeli! Thank You so much!

Reisende som så på Scheeli Restaurant, så også på

Tallinn, Harju County
Tallinn, Harju County

Har du vært i Scheeli Restaurant? Del dine erfaringer!