“Alltid på topp”
Anmeldelse av Controvento

Controvento
Vurdert som nr. 60 av 1 291 Restauranter i Tallinn
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Controvento lever måltider i topp klasse ved hvert besøk. Godt utvalg i retter, store porsjoner men litt høy pris. Alltid fått god og hurtig service. Tiramisu som ingen andre, - supergod. Stedet anbefales!

1  Takk, Martin P

Anmeldt 25. september 2018

Vi kom dit for lunch. Det ar fullt ute, men det tok ikke mange minutter før de hadde ordnet et langbord til oss i 2. etasje (vi bar 10 stykker) Vi fikk en helt utrolig service.
Servitøren misforsto bestillingen til to av oss, men det ble meget hurtig rettet opp i.
Dettee er et topp sted med god service og nydelig mat,

Takk, Victor R
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Utrolig koselig strøk langs muren i gamlebyen. Veldig romantisk stemning! Pizzaen var fantastisk god. Mye god vin i glasset. God service. Hit drar vi igjen!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, CharlotteSmuk
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Utrolig trivelig strøk denne italienske perlen befinner seg! Vi måtte imidlertid snu i døra da vi kom fredagskveld, umulig å få bord uten å reservere i forkant hvis en ønsker å få bord i den mest travle middagstiden klokka 19-20-ish). Vi booket bord til dagen etter, og det angret vi ikke på. Nydelig mat, vi spiste forretter (bruschetta og bøffelmozarella), middag (pasta og pizza) og dessert. Kjedelig Tiramisu, men hjemmelaget gelatio var superb.
Anbefaler varmt dette stedet, men, som sagt, reserver bord i forkant.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, 728kjerstii
Contro V, Owner på Controvento, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2018

Thank you very much for your kind words and comments.
You are most welcome once you are in Tallinn again.

Anmeldt 4. mai 2018 via mobile enheter

Koselig italiensk resturant i en bakgate i gamlebyen. Resturanten befinner seg bak ei stor brun tredør og når du kommer inn blir du tatt imot av hyggelige servitører!
Fyr i peisen gjør stedet lunt og koselig.
Rimelige priser på mat og drikke! Kommer gjerne igjen!

Lurt å reserve bord på forhånd!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Joakim H

Reisende som så på Controvento, så også på

Tallinn, Harju County
Tallinn, Harju County

Har du vært i Controvento? Del dine erfaringer!